Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Altså,om du sitter på do og bimmelommer,kommer tampongen på vei ut da el er det bare hos meg den gjør det? Redd jeg har dårlig muskler i underlivet siden den kommer ut om jeg presser litt
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Har du ikke fått den ordentlig på plass da? Har hent, men det er unntaket fremfor regelen.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 sikker på at det ikke bare føles slik? det gjør det til meg noen ganger, men den kommer ikke ut nei:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Nå tar jeg den alltid ut før jeg skal bimmelomme som du sier, synest det er ubehagelig med tampongen i.. Kommer an på hvor lenge/mye jeg presser, men om det tar litt tid så kan det hende den kommer nesten ut, men aldri helt..Du har nok ikke dårlige muskler, jeg ville heller trodd du hadde gode "pressemuskler" jeg:)..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 kommer ut her også. eller gjorde, nå er jeg jo gravid da. så lenge siden jeg har brukt ob. hehe
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Nå ble jeg letta.puh.. har tidligere ikke hatt tampongen i ved bommelomming så ikke tnekt over det før. men har hendt et par ganger nå og da presses den ned,kommer ikke helt ut men halveis:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå