Gå til innhold

Kan gravide bruke Link?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står ingenting i felleskatalogen om graviditet og amming. Det pleier det jo å gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, glemte å sjekke pasientutgaven :) Tusen takk!

Skrevet

ja men gaviscon eller noe sånt er bedre....

Skrevet

Det er smak og behag tror jeg, for meg var Link en livredder mens Gaviscon bare gjorde meg kvalm.

Skrevet

Enig med Magrat, jeg klarer ikke å få ned Gaviscon, vokser i munnen, link funker bra, men tritalac er det beste for meg da de også kan svelges hele.

Gaviscon er en skumbarriere - hindrer magesyre å komme opp i spiserøret mens link og tritalac er syrenøytraliserende - nøytraliserer magesyren. Alle 3 produkter kan trygt brukes av gravide og ammende. Man må bare prøve seg frem!!!

Lykke til, sure oppstøt og halsbrann er helt grusomt!!!

Skrevet

Hehehe.. jeg klarer bare gaviscon siden jeg får det flytende.. jeg klarer ikke di tablettrestene i tenna.. hahaha.. Den er kvalmende, så tømmer det helt bak i svelget og holder for nesa. Men er bare lykkelig over at noe hjelper mot den forferdelige halsbrannen.

Skrevet

ja de tablettene er til å spy av da,vaskemiddel hehe...men må man så må man....

Skrevet

Takk for svar jenter. Jeg har heldigvis ikke halsbrann, men kjenner liksom at mageinnhold kommer opp når jeg ligger flatt eller bøyer meg. Ubehagelig. Tenkte bare å være føre var, slik at jeg kunne løpe til apotekt hvis det skulle utvikle seg til halsbrann. :) Men den skumbarrieren hørtes interessant ut... da vil kanskje ikke alt komme opp når jeg ligger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...