Gå til innhold

Faen hvor jævlig det ser ut med kvinner som alltid går i allværsjakke og sportstøy, og gjerne hikingsko osv. på jobb. Hva er greia med det egentlig? Kan dere ikke kle dere som kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjeeeesp! Nå begynner dette å bli kjedelig! Hva med å finne på noe annet?

Skrevet

Bedre å se sporty ut enn en fisefin dame.

Skrevet

La folk få ha den stilen de vil ha uansett om det er "allværsjakke stil" eller "juletrepynt stil".

Personlig ser jeg ut som helt skikkelig juletre, hehe.. Mange synes sikkert at jeg er skikkelig jåle (med termin om 14 dager, hehe), men kunne ikke brydd meg mindre!

Skrevet

Fordi jeg går til og fra jobb i allslags vær (45 min hver vei). Derav allværsjakke og hikingsko.

Skrevet

Du skulle sett meg nå HI. jeg ligger på sofaen i en blå og rosa onepice påtredd raggsokker. Det ser ut som om rompa mi henger nede mellom knærne et sted. men du verden så deilgi jeg har det!

Skrevet

Jeg går stort sett i gummistøvler, blå arneidsbukser fra felleskjøpet og en gammel skjorte (noen arvet framin bestefar) eller genser. På hodet har jeg stort sett skaut. Praktisk med skaut. Da er det få som er i tvil om at jeg er kvinne ;-)

Greia er at det er praktisk arbeidstøy som er lett å vaske, tørker raskt osv.

Skrevet

Er det minus 18 driter jeg i hvordan jeg ser ut den halvtimen det tar meg å reise på jobb. Dunjakke og svære vintersko, lue, votter og skjerf godt tullet rundt meg. På jobb skifter jeg til innesko og tar av tjukk ullgenser og tar på meg en cardigan jeg har hengende der hvis det er kaldt på kontoret.

Jeg synes det ser dust ut å stavre med høye heler når det er mange minus og snøen rekker til midt på leggen. Hutre i tynn kåpe når det finnes varme klær man ta på seg. Jeg står ikke og venter på en t-bane jeg ikke aner når kommer, uten å være kledd for polarekspedisjon.

Skrevet

Jeg digger jålete damer(men,er ikke det selv)men,vil så bli,hjelphjelphjelp:) Er ei sånn olabukse,penskjorte jente,men vil så bli jålete:)

Skrevet

Jobber i en naturbarnehage, så det er liksom arbeidsantrekket mitt:-) har du forslag til alternativ bekledning?

Skrevet

Mulig det ser jævlig ut med allværbekledning,men nå er jeg mer opptatt av å gå i klær som er behagelige, fremfor å tre på meg høyhælte sko som gir ryggplager og skeive tær, oversminke meg og se ut som en klovn eller ta på meg en pølseskinnsbukse, som gir meg soppinfeksjoner i glufsa ,

Skrevet

Djiiiiisus, så utdebattert! Og herregud, så uinteressant!

Skrevet

En nordlenning sa en gang til meg da jeg følte meg litt "dust" innpakket i en gigantisk ullgenser og masse masse vinterklær : "det er barnslig å fryse" og det har jeg tatt med meg altså! Det ER nemmelig skikkelig barnslig å fryse- kle dere skikkelig når dere skal ut altså, alt annet er virkelig teit

Skrevet

Men seriøst da jenter, det går da an å ha liggende andre klær og sko på jobb!!!

Det finnes ingen unnskyldning for å gå rundt med hikingsko på jobb!!!!

Skrevet

HI, har du problemer med at andre har en annen smak enn deg? I så fall så får det bli din hodepine:=), lykke til med alle irritasjonsmomentene i livet ditt:=)

Skrevet

Uff, beklager. Det var bare ingen som fortalte meg at min livsoppgave var å passe på å holde en anonym dame her inne konstant fornøyd. Men nå som jeg vet det skal jeg selvfølgelig sjekke her inne hver morgen om antrekket er godkjent.

Er du tilgjengelig halv sju-sju hver morgen slik at jeg kan skrive inn hva jeg har tenkt å ha på, og du kan godkjenne om det er kvinnelig nok?

Skrevet

Kommer vel an på hvilken jobb man har? Ikke alle som sitter på kontor.

Skrevet

Lurer på om HI er en NAV ansatt ??

Skrevet

Du har kanskje ikke lagt merke til det men det er allerede et par innlegg om dette her, kan man si....

Skrevet

eg går alltid kledd i joggebukser. er behagelig. ikke har eg sminke heller.. MEN, ka e hikingsko???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...