renathe88 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Lurer på om du kan ta deg tid til å spå meg? Lurer på kjønnet, hvordan fødsel blir? er det lenge igjen til det skjer noe? og evt andre ting du får opp:) hadde satt stor pris på om du tar deg tid til meg,gjerne andre også så klart:) 020988 er jeg født og samboer 031284.
Sanna28 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Hei, Er du gravid nå? Jeg får opp noe ift et 7-tall her. Jeg vet ikke helt om du er i 7. mnd eller om du har termindato med et 7-tall... Jeg får opp gutt. Jeg tror alt går bra, men at du gruer deg litt til å føde. Jeg tror du kommer til å slappe av mer hvis du får sett fødestedet og hvordan det foregår (hva slags smertelindring det er mulig å få etc. etc). Jeg tror du kan ha god utbytte av yoga for å lære pusteteknikker og slappe av. Lykke til
renathe88 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2010 hei:) er gravid,har termin 20mars:) når det gjelder kjønnet så fikk jeg beskjed på vanlig ul at det var en jente,men er litt spennende at du sier at du får opp gutt. er nemlig ikke helt overbevist om at det er en jente:) hehe.. Jeg gruer meg ikke i det hele tatt til fødsel,bare veldig spent på hvordan det blir denne gangen:) takk for at du tok deg tid:)
Sanna28 Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Hei, Kanskje det var dine "guttetanker" jeg fanget opp... Det blir spennende å høre hva det blir. Det er like fint med gutt som jente, spør du meg <3 Bra at du ikke gruer deg. Skjønner at du er spent - det skal man vel være!! Jeg tror alt kommer til å gå bra! Kanskje den lille dukker opp 17. eller 27. da?? Jeg fikk egentlig sterkest følelse for 17. Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå