Gå til innhold

Noen andre som har søkt/skal søke fødeplass på Ullevål??

Anbefalte innlegg

Fødte på ullevål forrige gang, og lå på barselhotellet. Syns det var en helt ok erfaring der, men hører andre som ikke er like fornøyde...men sånn vil det vel kanskje være på alle sykehus:) Barselhotellet likte jeg hvertfall veldig godt, fikk slappet av bra på eget rom, og fikk ha mye besøk uten å forstyrre andre,og omvendt...

Fortsetter under...

Jeg har fått plass på Ullevål eller å ha søkt der. En venninne av meg var superfornøyd med jordmødrene, barselhotellet og alt. Og ja, det er alltid noen som har ulike meinger om ulike sykehus.

Annonse

Hadde ei SUPER oppleving på Ullevål då eg fødde førstemann der i oktober 2008, så eg har søkt meg dit igjen. Flotte jordmødre under fødsel og god hjelp med amming osv på barselshotellet etterpå. Syns det var GULL at eg, babyen og mannen fekk vera saman den første, mirakuløse tida. God mat var det også, og ofte :-)

Har fått midlertidig plass på Ullevål :o)

Søkte fordi jeg ønsker meg på barselhotellet. Men man er jo ikke garantert plass der selv om man føder på Ullevål.

Lå der sist, og skulle da ønske jeg hadde blitt på barsel.

Du er uten avlastning på hotellet. Men som flergangsfødende er det gull :o)

Hei!

Jeg fødte på Ullevål sist, dvs. jeg hadde planlagt keisersnitt noe jeg må ha denne gangen også. Var veldig fornøyd med både barsel og hotellet (bortsett fra én forferdelig barnepleier på barselavdelingen...).

Søkte der denne gangen også, men fikk igår avslag og tilbud om plass på Bærum! Ble så utrolig skuffet!! Det er jo mest pga sykehistorien min jeg vil til Ullevål denne gangen også - det er der jeg er operert etter en bilulykke og det er der jeg tok ks sist... Avslaget derfra var datert dagen etter at jeg hadde 1. kontroll hos fastlegen så hvordan de har hatt tid til i det hele tatt å vurdere søknaden min lurer jeg på...

Skal ta noen telefoner å se om det er mulig å få det omgjort idag...

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg har også fått plass på ullevål - tror hvertfall det,,, har ikke søkt selv, men på tredje kontroll eller noe sendte gynekolog og fødselshjelpen min (som altså er en og samme person hehe) inn søknad for meg, og nå har jeg fått innkallelse til UL der. Hurra. Ble født på Ullevål selv, så sånn sett er det jo litt moro, Også hører jeg både bra og dårlige ting, men velger så klart å tro på de gode. Blir bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...