Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Jeg holder på med spysjuka,eller begynner å bli ganske bra nå,men han nekter å være sammen med meg... Ikke vil han sove i samme seng som meg,så han ligger på gjesterommet.Det syns jeg er helt greit.. Men han vil ikke sitte i stuen med meg engang,så han tok dataen med seg og gikk på tvstuen for å sitte der.. Jeg klarer ikke å avgjøre om det bare er pga spysjuken min,eller om det er noe mer..
Gjest Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Det er noen er veldig redd for å få omgangssyken og synes det er veldig ekkelt å kaste opp - mannen din er sikkert en av dem. Ville ikke lagt noe mer i det. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Jeg hadde ogå holdt meg unna deg om du hadde omgangssyke, eller , dvs, jeg hadde forventet av deg at du holdt deg unna stua inntil du var helt bra slik at du ikke sprer smitten unødig.
leirbål Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Som de andre har skrevet; det er mange som virkelig ikke vil ha omgangssyke. Jeg ville ikke brydd meg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå