Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Enten får vi dem med 3års mellomrom, midt i studiene, likevel er ikke økonomien noe problem, men jeg blir student med 2 barn, og man har vel hendene fulle med 2 uansett om man er student eller ikke hvis ikke blir det 6 år mellom. Da er begge i jobb. Hva hadde dere valgt?
Monajenten Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Tre år i mellom, helt klart:-) Jeg "studerte", det vil si gikk påbygg da jeg fikk andremann. Fødte i januar og fullførte med best karakterer i juni:-) Alt går om man vil det nok. Etter å ha vært hjemme et år begynte jeg å studere igjen, og nå er jeg snart ferdig utdannet grafisk designer! Personlig syns jeg seks år i mellom høres litt for mye ut, men det er jo alltid koselig å få baby!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 jeg er student med 1 barn, og måtte avbryte studiet og ta meg friår. Dermed ble et fire år langt studie 5 år langt..... litt kjett fordi jeg er noget lei å ikke jobbe nå! Har kun jobbet sommerjobber og evnt helgejobber i hele mitt liv fordi jeg har gått sammenhengende på skole siden 1. klasse og frem til nå... Så jeg ville VENTET til du er ferdig student:) 6 års mellomrom er meget greit da, for da er storesøster/bror såpass stor at han/hun kan være delaktig på et høyere plan enn en 3 åring, og han/hun har begynt på skolen og er kanskje klar for å være "stor" og ikke bli helt forferdet over at mamma bruker tid på et annet barn en 3 åring kan fortere bli sjalu;) Og du får mange år med førstemann slik at dere kan bygge et nært og godt bånd, og du kan følge tett opp på alle han/hennes utviklingstrinn frem til skolealder uten å være dratt mellom 2 barn:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 3 år uten tvil! Bedre med 2 jevne i forhold til felles interesser etc.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 takk for gode svar og erfaringer veldig fint å høre hvordan andre har gjort det
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 6 år så klart. Jeg har en gutt på 6 år, mens lillemann er på 5 mnd. Førstemann kom da jeg var 18 år, da måte jeg ta friår fra skolen (vgs). Ble ferdig utdannet som sykepleier sommer/2009.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå