Gå til innhold

Åååå, det kribler i magen.. Herlig følelse å kunne melde seg inn her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 5 fra før og nå på første pp så satt ei lita spire.. Kjenner meg så stolt som fikk det til, og krysser armer og ben for at det spira skal henge godt fast :)

Har tatt to tester hjemme og fikk bekreftet det med en test hos lege i går i tillegg, og ingen tvil om at de var positive. Skjelver nesten litt med tanken, og gleder meg veldig :D

Det beste av alt er at jeg ikke har blitt kvalm om morgenen (bank i bordet) kun ganske så trøtt om kvelden, og oppblåst i magen..

Gleder meg til å dele ukene sammen med dere jenter!

Og forresten, terminen er 1 november! Andre som har termin rundt samme tid? :)

Kos dere med spirene!

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen inn på 1. trimester :)

Jeg er bittelitt foran med termin 14.10.

Skrevet

Og mer kribling skal det bli! :) :)

Gratulerer så masse!

Skrevet

gratulerer:-)

jeg har termin ca 4 november så det er rett rundt hjørnet:)om spira henger seg fast så tipper jeg tiden kommer til å gå fort! min andre graviditet gikk fort iforhold til den første:)

masse lykke til videre:)

Skrevet

hei hei!!!!

gratulera so masse:) eg og har termin 1 november:):)

Skrevet

Gratulere så mye til dere jenter. Jeg må også melde meg inn her etter at jeg fant ut i mårrest at jeg er 4+3. Dvs at jeg har termin 3 november. Er fortsatt et lite sjokk og jeg skvetter til med tanken på hva som egentlig er på tur å skje, hver gang jeg har et lite ledig øyeblikk! Nå lurer jeg på hvordan jeg skal klare å lure jobben min i de neste 3 mnd?

Skrevet

Gratulerer novemberjenter:D Min eldste er født 7. november, og det gjør at den litt kalde mørke måneden før desember blir noe å se fram til:)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg testet positivt i går, med termin 2.november, så da er vi ca likt :) Det er min første gang, og etter noen måneder med prøving uten resultat hadde jeg begynt å tenke at vi kanskje ikke var så fruktbare, men så gikk det!

Det rare nå er at jeg føler meg jo ikke spesielt gravid, men jeg går likevel konstant og er redd for at noe plutselig skal gå galt. Vil helst at første trimester skal være over i morgen, så jeg kan være litt roligere, men jeg har en følelse av at de neste åtte ukene kommer til å snegle seg avgårde.

Men hurra for oss!!!!

Skrevet

Masse Graulerer med ny graviditet og en spire i magen:=)

Önsker deg masse lykke til og ta godt vare på deg selv, så kommer dette til å gå så bra:=)

Skrevet

Tusen takk for mange hyggelige meldinger, kjenner at jeg ble helt rørt her.. (noen som sa noe om ustabile hormoner? ;))

Forresten så er jeg utrolig glad for at klesmoten er sånn den er nå, med store gensere slik at "alle" ser gravide ut! Godt perioden med bare mager er over for lenge siden ;o)

På den måten så slipper vi å jobbe så mye med å skjule oppblåste mager, og mager som faktisk vokser.. Selv om jeg hele tiden tenker at "alle" helt sikkert vet at jeg er gravid..

Jepp det skal bli noen artige uker frem til det blir offisielt :D

Skrevet

2. november her :-) Jeg har bare tatt en test - og den var negativ - men skal stikke til legen over helga. Det samme skjedde sist jeg var gravid, så jeg er visst ikke så god på disse hjemmetestene :-) Dette er mitt fjerde svangerskap (to fullgåtte), og med en menstruasjon som er som ei klokke er jeg ikke i tvil.

Siden jeg mistet sist, så er det en veldig merkelig følelse å være gravid igjen. På den ene siden vil jeg bare glede meg uhemmet, men på den andre siden tillater jeg ikke meg selv å se fremover. Det blir nok en liten berg- og dalbane de neste ukene, men heldigvis vil det som oftest gå bra! :-)

Skrevet

Liten tvil om at følelsene er en berg og dalbane ja, men det er godt vi er flere i sammen som kan dele følelsene med..'

Lykke til :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...