Gå til innhold

Ubehag når jeg setter meg ned, reiser meg opp rd 7..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, det hadde jeg også med mitt første icsi forsøk..jeg begynte å gå som en andunge:).. for det var veldig ubehagelig..

etter undersøkelse sa legen at eggstokkene mine var overstimulert .. dosen på injeksjonen var for mye sa de,eggsotkkene blir for moden eller store husker ikke helt og at de nesten sprekkes,derfor er det vondt..

lykke til =)

Hei!

Jeg hadde det også slik ved 1. forsøk, men merka det godt før uttak. Var overstimulert og de var skeptiske til å sette tilbake egg - fordi da risikerte jeg sykehusinnleggelse om jeg ble gravid. Ble "heldigvis" ikke gravid......

Men jeg vet at dersom en har blitt overstimulert, enten mye eller lite, så øker mengden veske i og rundt eggstokkene om en blir gravid. Så det er kanskje et godt tegn for deg ;) Men jeg ville nok uansett tatt kontakt med sykehuset for å høre om det er noe som du skal sjekkes for nå, eller vente å se det an.

Lykke til i alle fall :)

Jeg merka ett par dager en slags øm følelse på høyre side, men det er gått over nå. De tok ut 16 egg, så jeg har vært litt redd for overstimulering. Men alt så bra ut på prøvene og de satte inn et egg om onsdagen. Siden jeg ikke kjenner noe i magen nå, betyr det at det ikke er noe da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...