Gå til innhold

Alenemødre!Hvem her har minst å leve for??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan klarer dere dere?

Det er ut til at jeg blir alene,og jeg har ikke rett på os..Har utbetalt mellom 8-10 000,- i mnd i lønn.(jobber nesten 100%..)

Får ikke bidrag av far siden vi har 50-50 deling..

Jeg får jo barnetrygden,men utenom den og lønnen har ikke jeg annen inntekt.Og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal klare meg:-/

I tillegg har jeg ingenting av møbler og annet,så jeg føler jeg sitter virkelig godt i det..

Samboer sier at jeg bare kan gå på sosialen så hjelper de meg?

Kan ikke fatte at jeg er kommet i denne situasjonen:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva iallverden jobber du med siden du har så lite utbetalt??

Skrevet

uffda.. kjipt å høre at du blir alene. aldri gøy.

Sosialen ka hjelpe deg med etableringsstønad..

har vært gjennom dette selv, så om du vil kan du sende en PM, love å holde deg annonym

Skrevet

Har aldri hatt krav på OS, men har fått støtte til barnetilsyn når jentungen gikk i bhg/SFO (det er det slutt på nå), får utbetalt en ekstra barnetrygd og får en bidrag på 1500kr. I tillegg så har jeg skatteklasse 2, som utgjør i underkant av en tusenlapp i mnd.

Du og barnefar skal jo bytte på å ha skatteklasse 2, dersom han har mye bedre økonomi så burde dere vurdere å la deg få den. Utgjør ikke mye, men litt er det jo.Og er du sikker på at du ikke skal ha bidrag, dersom han tjener mer enn deg så skal du faktisk ha bidrag.

Ville undersøkt om du har rett på bostøtte.

Skrevet

Ja hva i all verden jobber du med når du får så lite for nesten 100% stilling?

Bytte jobb?

Skrevet

Får du ikke OS? Hvorfor ikke? Jeg får en tusing i mnd og jeg har utbetalt 22000

Skrevet

Hun får ikke det når de har 50/50 deling.

Gjest Ambivalent
Skrevet

Tror du kan få bostøtte også, det går på inntekt, ikke om du er alenemor eller ikke :)

Sosialen kan hjelpe deg med rekvisisjon til møbler om du ikke har råd til det, men er vanskelig å få da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...