2010 Mammaen Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Noen som vet om fordeler og ulemper? Noen som har erfaringer å dele? Jeg er ganske blank, så jeg er superglad for tips : )
Ceekey Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 jeg har prøvd begge deler, og foretrekker pungeringsfrie dekk! syns de er lettere og bedre.
Anabelle2010 har født! Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Definitivt LUFTHJUL! Det gir en mye bedre og mykere trillekomfort for både deg og barnet. Du slipper at vogna rister når du treffer små ujevnheter i underlaget/veien.
Ladybug~N&E Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 lufthjul! kjempegod å trille. lett å trille på all slags underlag tom i slaps og søle. jeg kommer meg frem overalt mens mine venner med andre hjul må dytte litt ekstra.
Ceekey Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 jeg har aldri hatt problemer med unødvendig bumping eller at jeg må dytte ekstra med vanlige hjul. anntar at det gjerne kommer litt ann på hvilkne vogn du bruker også!
noninona Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Lufthjul er helt topp om du skal trille på ujevne underlag og dårlig føre som snø, slaps. Har prøvdetrilllet andre vogner med andre hjul, foretrekker klart komforen til lufthulene :-)
Gjøkeredet③ Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har begge deler og syntes helt klart at den vogna med lufthjul er den mest behagelige å trille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå