sørlands-spire*HØYGRAVID Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Jeg lurer på en ting. jeg sluttet på pillen 1 dag før sukkerpillene skulle begynt, så fikk jeg naturligvis da pille-mensen som vanlig, bare 1 dag tidligere (sikkert pga jeg sluttet en dag for tidlig på sukkerpillene). Jeg ble plutselig litt usikker på om jeg burde vente til nærmere bryllupet med å slutte, slik at jeg ikke risikerer å ha synlig mage i bryllupet (har en kjole som er meget stram på overkroppen). Derfor begynte jeg på pillen igjen etter ferdig pille-mens, som vanlig. Men så ombestemte jeg meg plutselig, og sluttet derfor på pillen igjen etter å ha gått på pillen i tre dager, siden jeg ikke klarer å vente:P (får sikkert ikke synlig mage på bare 2,5 mnd?) To dager etter jeg sluttet igjen, fikk jeg da min andre mens, denne gangen min egenproduserte;) Har hatt denne mensen i fire dager nå, og med mer smerter enn til vanlig. Tar det aldri slutt?? Jeg vet at dette er tegn på at kroppens hormonsystem holder på å omstille seg, men det er ikke gøy å gå rundt med t.r hele tiden.. dessuten er jeg livredd for å miste brystene mine! er fornøyd med dem slik de er nå og håper virkelig at jeg ikke legger på meg, da passer jeg jo ikke kjolen! Noen andre som har p-pille-slutt-historier å dele med meg? =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå