Gå til innhold

Visst egget fester seg sent..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man da positiv test senere enn om det fester seg tidlig?

For jeg mistenker at egg festet seg sent denne gangen da jeg begynte å spotte 11-12 dpo. Og jeg fikk en liten blødning på ikm dagen 14 dpo.

Fikk ikke skikkelig positiv test før 18 dpo, dagene før det var det svakt svakt positivt utslag på billigtester.

Nå idag kommer det frem en tydelig rosa strek på billigtesten, men hadde vel håpet at den skulle ha vært sterkere nå når jeg er 5+2..

Venter forresten på svar på hcg-prøve og, så bare tester litt for å ha noe å gjøre i mellomtiden ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vet jeg ikke sikkert, men det høres sannsynlig ut siden kroppen ikke starter å produsere hcg før egget fester seg... Så du har nok en liten luring der inne som hadde litt ekstra god tid :)

Lykke til med hcg-målingene. Legger ved link til en hcg oversikt som jeg synes er veldig oversiktelig og grei.

http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single

Skrevet

Takk for det Sunshinebaby70 :)

Ja mistenker at det må være en med god tid inni der siden det tok sin tid før testen slo ut :) Men pappaen er en veldig avslappet sjel da, så kanskje det går i arv..hehe.

Tusen takk for linken, den var veldig grei å ha siden jeg ikke vet helt hva som er normalt :) er alt for spennende å gå slik å vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...