Gå til innhold

Dere som har tatt silikon i brystene, eller kjenner noen som har gjort det, se hit litt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er arrene blitt godt synlige???? Er det noe dere angrer på??

Har dere fått mange spørsmål i ettertid om dere har forstørret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei og nei..

Men jeg har svært små innlegg, kun 140 gram. Ingen har sett eller kjent det, ikke kjærester engang.

Skrevet

Hva vil 140 si i mitt tilfelle da, jeg har en liten 75b...?:) Hva hadde du , og har nå? Hvor stort er arret ditt?

Skrevet

Nei, arrene er ikke godt synlig. De ligger i folden under brystet. Og nei, jeg angrer ikke. Har lagt inn 600 gram og folk ser det, men ingen tør spørre :)

Skrevet

Jeg hadde en liten b og har vel en stor b eller liten c nå.. arrene er så og si usynelige. Har ikke sett dem på årevis..

Skrevet

Så bra! Jeg skal til vurderingstime på mandag, er det noe jeg bør vite i forkant? Hvor lang tid tar det før man får operasjonen etter den timen?

Takk for alle svar:)

Skrevet

Dette lurer jeg på og, men det spørs nok hvor du skal ta. Så er det 3-4 mnd venting om du har ammet.

Skrevet

Det kommer helt an på hvor det er? Alt fra 2 uker til 1 mnd. Regner med at de har mer gjøre nå som det går mot sommer.

Skrevet

Colosseumsklinikken:) Men jeg har liksom ikke heeelt bestemt meg enda! puppene mine er veldig fine synes jeg, bare litt smååå;)

Også lurte jeg på om jeg kan amme igjen senere ved et evnt svangerskap? Jeg har ikke ammet på flere år..

En ting til, hvor lenge må jeg vente med litt lett trening, som spinning feks???

Skrevet

jeg har 265g å er storfornøyd! legen annbefalte meg 285( jeg var ganske flat) men det takket jeg pent nei til :-) for meg har silikon forandret MASSE! har ikke angret ett sekund! jeg grå første gang jeg fikk se de:))

MEN, gjør det av "rett" grunn! for din skyld, INGEN andre!

arrene vises sann passe, ikke noe som plager meg..nå er det ca 2 år siden jeg opererte:, så det er vel ikke helt "færdig" )

å amme skal ikke være noe problem, eneste at mann kanskje må amme litt oftere, mtp dårlig plass:p

Skrevet

Men hvor lang tid må det gå før jeg kan begynne å trene igjen, spinning feks?:)

Skrevet

4 uker burde du vente, helst 6 uker. Dette er også noe du må føle på selv. Gjør det vondt, så for all del stopp.

Puppene kan også bli mer hengete etter svangskap og amming. Jeg hadde 245 g i hver og de ble litt hengete etter svangerskapet (ammet ikke). Tok en operasjon til og la inn 600g. Nå er de faste og fine igjen. Bare å spørre om det er noe mer du lurer på. Jeg har en del erfaring med brystforstørrelser ;)

Skrevet

Nei arrene synes omtrent ikke..Er veldig lyse og du må se i godt lys for å se det. Angrer i grunn ikke.

Nei ingen som har kjent eller sett det.

Etter konsultasjon så kan du få time neste dag om de har ledig. Kommer jo helt an på hvor du skal ta det.

Men det bør gå 2 uker i tilfelle du bruker noen medisiner osv du må slutte med 2 uker før.

Skrevet

Hvordan bli 100% sikker??? Er mye penger det er snakk om...

Har en kjæreste som jeg møtte for 6 mnd siden, han sier det er opp til meg,..vil t.o.m betale en del av det, siden det er "hans" pupper:)

Skrevet

En annen ting..jeg vil ikke at noen skal vite om det...har ikke tenkt til å si noe til venner, foreldre eller barna....funker d i lengden da tro.....hehe;)

Skrevet

Noen steder der jeg kan se før og etterbilder??

Skrevet

Det er helt opp til deg, men kjæresten vil betale for dem? Bare jeg som synes det skurrer litt? Tenk deg i hvertfall godt om. Ville ikke gjort det for en man bare har kjent i 6 mnd. Tenk om det blir slutt og den neste kjæresten din synes det er skikkelig turn-off med silikonpupper?

Skrevet

Det er opp til meg, men om jeg bestemmer meg for det så har han tilbudt seg å betale en del av de...men det ser da ut som han elsker de jeg har nå og da:))) Han sier at om et får meg til å føle meg mer vel så er det greit! Gjør det ikke for han, men om han hadde hatt sterkt imot det hadde jeg heller ikke gjort det.. Og jeg har ikke planer om noen store pupper, bare fylle litt på de jeg har som er blitt litt slappe etter 2 fødsler...ikke noen harde ballongpupper her i gården for å si det sånn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...