Gå til innhold

Hjelp mannen har mistet sexlysten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 uker etter fødselen nå å jeg får ikke gubben med på sex! noen tips så jeg kan få han på gli? har prøvd sexye klær m.m men han er ikke intressert. har sluppet til med en blow job på han men thats it. JEG VIL HA SEX NÅÅÅ han startet livet i sølibat 3 dager før fødselen. han er nokså fortvilet selv for han vil ha sex men lysten er fraværende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han var med på hele fødselen, så kan jo det ha traumatisert ham godt. Leste om ei aen her som hadde et lite problem med mannen etter fødsel.

Gi ham tid, du får det nok som du vil snart !

Skrevet

Snakk med han om hvorfor han ikke ønsker sex.

Om det er andre ting som plager han også videre.

Skrevet

hi her. vi har snakket sammen men han forstår ikke hvor lysten har blitt av. dette er barn nr 3 å han ble skjermet fra det meste under fødselen. syns det er forferdelig å ikke ha kommet igang, vi hadde lite sex på slutten av svskapet også. fordi da syns han at det ikke var så sexy å ha sex med meg. (noe som såret meg veldig) så jeg trenger virkelig å komme igang igjen!

Skrevet

Kanskje dere kan snakke med noen sammen om dette?? Legen, jordmor, på helsestasjonen, en terapaut evt.

Kan jo være mange årsaker, men lurt å finne ut av hvorfor så man kan jobbe med å få den tilbake.

Uansett prøv å ikke ta det personlig eller som et nederlag, selv om det ikke er så lett, dette er sikkert et probem som kan løses, bra dere snakker sammen!

Skrevet

Det er jævlig usexy når noen maser og sex, uansett kjønn. Ro deg helt ned til han er klar.4 uker er strengt tatt i tidligste laget etter en fødsel, uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...