septbaby09 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Finner ikke det på butikken, bare fra 6 mnd. Han er 5 mnd og ikke veldig begeistret for mais eller rishvetegrøten.
MathildeC Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Vet ikke om det finnes, tror ikke det (sikkert fordi man bare "skal" introdusere en og en smak) men hvis ikke kan du kanskje skrape litt av en banan med en skje og blande i grøten.
Rampongi Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Hipp har risgrøt med banan og fersken fra 4 mnd
Ladybug~N&E Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 nestle har også fått risgrøt med banan(tror det var banan) til 4mnd. så det på jobb her om dagen;) (kiwi)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 ...og tenkte jeg bare skulle si at helsesøster sa jeg bare skulle begynne med 6-mnd grøten nå, og introdusere han for gluten. Det gjorde absolutt ingenting. (Min er født 13 sept)
Rampongi Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Sier du det ja. Piraten er født dagen før, kanskje vi burde begynne med 6mnd vi også, eller hva? Jeg mistenker at hun reagerer på risgrøten nemlig, mulig det er frukta, for det liker hun ikke.. Jeg mener risgrøt i seg selv burde jo ikke være så ille for magen.. Jeg har kjøpt inn småfolk sin god natt med ris og pasta og en havregrøt fra hipp. Hva tenker du å begynne med Hollow?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå