Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Har lapp både om Nei takk til reklame og Nei takk til gratisaviser, men det stopper aldri!! Hvordan få slutt på dette? Dlir så mye søppel og jeg er ikke interissert. Kan jeg "anmelde"?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Da ville jeg kontaktet posten,postbudet gjør ikke jobben sin.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Posten skal gjøre jobben sin ja, men de folkene som går rundt på kveldstid... de er det verre med. De slipper ikke vi heller unna :-( Har vurdert å kontakte de som lager bladene, men har ikke giddet å gjøre det ennå.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Det er kansklje mulig å klage inn til Forbrukerrådet?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 holde vakt ved postkassen og ta synderen som ikke respekterer skiltene? Ringe distributøren i området og klage?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Og sommeren så legger du en vannspreder under postkassa. Sett så på sprederen når du ser en av de dustene med stor reklametrille prøver å åpne postkassa di......... Det funka fint her.............
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har også det problemet, bare at dem slenger reklame og aviser utenfor døren min. Bor i leilighet, og har egen inngang. Forbanna irriterende.
Lemonia Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Jeg ville kanskje i første omgang satt en stor lapp på postkassen hvor jeg ber dem ta hensyn til "uadressert post, nei takk" lappen. Kan være de husker det etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå