Gå til innhold

Du som skrev innlegget om langt hår her om dagen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

TUSEN TAKK!!!!!

Nå har jeg vært hos frisøren og fått klippet av alle de lange,slitte sjafsene,og det føles helt fantastisk!! og det ser så mye sunnere og freshere ut også:)

Det lange håret har alltid vært en del av meg,og det var faktisk ikke så lett å skulle klippe det vekk,men nå som det er gjort er jeg bare superfornøyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA! Jeg vedder på at det var DU som skrev det innlegget :D

Skrevet

Akkurat klippet meg kort etter ca 20 år med hår til rompa....guuud for en befrielse, og for ikke å snakke om at jeg ser ti år yngre ut etter hva andre sier og som jeg også mener :)

Skrevet

Jeg er veldig enig!

Gi slipp på laaangt hår når man nærmer seg 35 ihvertfall.

Til skuldrene er ok.

Har ei venninne som er 1.60 og langt hår. Fantastisk hår. Har alltid vært hennes stolthet. Problemet er at man blir smal i fjeset etter noen barn. Så når hun slår ut håret ser hun bare sliten og dradd ut.

Nå endelig har hun klippet det opp. Håret er enda penere nå og så mye mer kledelig.

Har selv tykt hår litt lenger enn skuldrene. Og frisørene roser meg for å ha vett til å klippe det regelmessig selv om

jeg har høykvalitetshår. Er 32.

Skrevet

jammen godt jeg har 10 år igjen med langt hår da, er bare 25 :P

Skrevet

"Problemet er at man blir smal i fjeset etter noen barn. "

Hvordan kan dette stemme når det virker som om 90% av alle mødre har minst 20-30 kg ekstra å slepe på?

Skrevet

Alle blir mer dradd i ansiktet.

Skrevet

"Alle ungene får sykle til skolen, på dødsveien"

Ja, ALLE Blir dratt i fjeset^^ HVor har du det fra?

Skrevet

Hehe,nei det var ikke meg:)men det var det innlegget som fikk meg til å få fingern ut av r.... å få bestilt den frisørtimen :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...