Gå til innhold

Sitter er å ser på min nydelige datter på 20 dager :-)

Anbefalte innlegg

Vi var gjennom IVF i mai i fjor. Vi fikk bare et egg som delte seg som det skulle. Var veldig skuffet når jeg fikk vite det, men her sitter jeg med verdens herligste lille jente :-) Så for oss var det gullegget og det holdt med et...

Dere må ha lykke til alle sammen. Håper dere også sitter med et lite nurk i armene om 9 måneder. Det er en tøff prosess dere er igjennom, men det er virkelig verd hver eneste minutt med skuffelse, tårer og smerte når vi sitter her med premien :-)

Masse masse lykke til.....

Fortsetter under...

Gratulerer til deg :)

Hiver meg på denne jeg. Vi hadde 2 aih og 2 ivf som var negative. Men måneden etter negativt forsøk nr to (og i påvente av fryseforsøk) så ble vi gravide på egenhånd!!! Og nå sitter vi her med verdens skjønneste tass på snart 8 måneder :)

MASSE lykke til alle sammen!!!!

åå for en herlig historie,,,,håper jeg kan si det samme om 9 mnd!!

fikk bare ut 2 egg denne gang og bare 1 som delte seg som det skulle og ble satt inn....gost å se at det faktisk går an..gjenstår å se om jeg tester positivt i morgen også;) er så redddet er noe pregnyl ute å går her men det er en uke siden den ble satt og den skulle vistt være ute da..meen jeg er redd det skal være feil og gå på en smell:(

hardt å gå gjennom dette her.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...