Gå til innhold

Noen flere gravide her med "store" barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, mine er ikke kjempestore, men de vil være 7.5 år og nesten 5 år når babyen kommer. Og jeg må si at jeg gleder meg til å få en baby igjen!

Barna mine fikk nettopp vite om søskenet i magen og de gleder seg masse. Jeg tror det vil gå veldig fint selv, særlig siden det er litt aldersforskjell mellom de to store og den lille. Men tenker jo at minsten blir jo et slags enebarn, på mange måter... burde vel kanskje få en fjerdemann om et par år? Hihi

Tenker også at jeg er glad for at vi ikke valgte å få tre tette, for jeg har vært dårlig og syk denne gangen og da har det vært fint at jeg ikke har hatt to små barn hengende i beina på meg. Men nå vil jeg jo få en småbarnsperiode som strekker seg over ti år...:o/

Noen flere her som har litt eldre barn fra før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig overskift, skulle selvsagt stå "fra før" på slutten, det ser jo ut som jeg mener store barn i magen, hehe.

Skrevet

Jeg har en gutt som nett fylte 8 og en som nett fylte 3...

Skrevet

har to som kommer til å være 8 og 10 når nestemann kommer. Blir spennede å se hva som skjer da. De vet ikke om det ennå, og jeg gruer meg til det skjer. Lurer på hvordan de takler det.

Tenker litt som deg at dette blir et enebarn, så kanskje det blir en nr fire også...hvem vet?

Lykke til med ditt, har ikke termin før i oktober, så jeg har god tid på meg:)

Skrevet

Blir 5 år mellom jenta mi og baby her. Tenker ikke at noen av de blir enebarn, er jo ikke så stor aldersforskjell. Jeg var 8 år når jeg fikk lillebror, vi har hatt kjempemye glede av hverandre.

Skrevet

Da er det godt å tenke på de som har barn på 20år++ når de får en ny baby:)

Ei jente jeg passet før på 6år, hadde søsken på 26 og 28år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...