sol2002 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Samme som på Bryllupsdebaten : Ja så nærmer det seg og har nå fått i oppgave av min forlover om å skrive ned aktuelle folk til det berømte utdrikkingslaget, men aner rett og slett ikke hvem jeg skal ta med, har veldig få nære venniner som jeg kunne tenkt meg å ha med. Hvem skriver vi opp på sånne lister
Espoir Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 ta med venneinne"gjengen", hvis du har en sånn en, kanskje noen søstre og svigerinner eller andre aktuelle, kvinnelige familiemedlemmer, og muligens noen fra jobben som du kjenner godt nok? Barselvenninner, studievenninner osv?
Gjest Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Hmmm, så rart at det er du som skal skrive opp ... Trodde det vanligste var å få slik liste av brudgommen og ev. andre venner som kom med forslag. Det vanlige er vel venner, søstre om du har det, kollegaer (om det er noen du har kontakt med utenom jobb). Har du en hobby? F.eks om du synger i kor kan det jo være aktuelt med noen av dem du kjenner best derfra. Barselgruppe-damer du har ekstra kontakt med ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå