sol2002 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Ja så nærmer det seg og har nå fått i oppgave av min forlover om å skrive ned aktuelle folk til det berømte utdrikkingslaget, men aner rett og slett ikke hvem jeg skal ta med, har veldig få nære venniner som jeg kunne tenkt meg å ha med. Hvem skriver vi opp på sånne lister
*gruffalo* Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Vet ikke hva som er vanlig, er vel etter om du vil ha mnage eller få? Vi er en forening med 8 stk, alle de bes. I tilleg ber jeg noen gode venninner , ber 3 stk fra jobb pluss svigerinner og søster. Er liksom mine nærmeste, men blir mange nok likevel:)
blockarella Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Jeg skrev opp alle de jentene under 40 år i bryllupet som jeg har møtt. Utelot et par jenter som er kjærester til sambos kompiser i andre byer.
Studine mevik Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har satt opp mine venninner som er invitert i bryllupet og venninner av sambo eller kjærester til kompiser av sambo som er invitert i tillegg til kusiner som er over 18år og søstre over 18år fra både min og hans side. Har også en noen veldig nære homofile venner som jeg har nevnt for min forlover så får hun avgjøre om de blir med eller ikke. Det blir ganske mange når alt kommer til alt
Pinnus Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Kun nærmeste her. 6 venninner og min søster.
Minimo <3 Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Jeg inviterte bare dem som var i bryllupet av mine venniner, men kan jo invitere andre venniner og og damene til venner osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå