Gå til innhold

Kanskje litt gammeldags men..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke bare bare dette =) Mange fine mellomnavn! Vi vet enda ikke om vi skal bruke ett etternavn på h*n eller to. Vi er ikke gift nemlig. Kanskje vi bare bruker Else. Else Christine er litt artig iom at jeg heter det til mellomnavn. Så Else blir initialene mine også (LC) ;) Else Aurora eller Else Amalie kanskje.. Vanskelig =)

Jeg synes Else er fint! Tenkte først at Elsa er enda finere. Men ved nærmere ettertanke har jeg ombestemt meg litt.. For korte jentenavn som ender på -a er veldig mye brukt for tiden, og jo mer jeg smaker på Else, jo mer innser jeg at jeg synes det er et skikkelig bra navn:-) Og med oppkallingsaspektet hadde jeg ikke vært i tvil om jeg var deg!

Else er et flott navn det...

Selv kjenner jeg bare 1 Else, og hun er absolutt ingen tante!!

Hun var derimot den mest sexy og spesielle jenta på skolen vår, den tøffe typen med svarte klær og svartfarget langt glatt hår med midtskill.......... ;-)

Så som med alt annet kommer også Else`er i forskjellige utgaver!!

Annonse

Syns Else er veldig "tantete", men det er sikkert fordi jeg har ei tante som heter nettopp det... :) Er jo egentlig et fint navn, så hadde jeg møtt ei lita jente som het det, hadde sikkert "tantefølelsen" blitt borte etterhvert. Men må si jeg synes Elise er finere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...