juni-august-mai gull:):):) Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Jeg er så redd for å ikke ha energi til å reise bort på ferie sammen med et annet par vi pleier reise med og 3 barn(et nyfødt i Mai) Noen som har erfaring med dette?? er veldig trøtt å sliten å mangl på søvn pga mye smerter og ei jente på 2 som våkner mye om nettene.. Har jo lyst å gi barna mine en tur til Danmark f.eks men er ærlig redd for formen min,at det bare blir stress og trist..di vi pleier reise med er familie å det er jo bra di kan mer forstå at jeg kansje trenger en hvil på dagen,men det er ikke jillt og legge seg ned heller på tur med andre.. Er det noen som har erfaring med dette?? ungene fikk ikke ferie i fjor hell da vi giftet oss og budsjettet gikk dit.. Sønnen på 10 fikk ei lang helg med pappaen da til Danmark slik at han fikk noe hvertfall.. Har lyst å ikke lyst er ikke noe klage innlegg eller noe slik,ønsker kun råd og høre om dere med lignende erfaring:)
gullegget Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Vi venter nummer 4 i mai:) Eldste er da snart 6,5 år. Vi har leid feriehus i Danmark i slutten av juli. Så vi rekker hjem igjen til skole start. Jeg tror det blir en fin ferie:) Alt vi trenger er i huset, strand i nærheten og masse aktiviteter. Da kan man ta det med ro, og er jeg veldig sliten får far ta med seg de to eldste i parker. Jeg hadde dratt på ferie:) Du reiser jo med folk du kjenner godt:)
sanfare25 Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Vi skal reise med svoger, svigerinne og datteren deres. Har ei datter på 5 og ny baby kommer i mai. Har leid feriehus i Risør, skal i dyreparken og det hele Vi reiser mest for å "bevare normalen" for storesøster men prøver å gjøre det lettest for oss selv med å leie hus og dra på familievennlige steder. Hadde ikke orket glohet sydenferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå