Brillemamma Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Jeg er så utrooolig trøtt!! Kunne sikkert sover 24 t i døgnet... I går la jeg meg kl 19, sov til kl 7 idag tidlig, leverte ungene i bhg halv9 og la meg til å sove igjen og sov til kl 12... Og jeg er fremdeles sliten og trøtt. Føler meg som en zombie. Helt forferdelig! Er det noe som kan hjelpe på denne trøttheten?? Er 7uker på vei. Håper virkelig det kommer seg snart..fungerer jo ikke i jobb eller noe..Er småkvalm hele tiden også Har ikke vært sånn i mine forrige sv.skap..så dette er nytt for meg!
2 boys & now pink Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 JAAAAA!!! Sofaen og teppe og puten min er aldri langt vekke. Jeg sover flere ganger om dagen.
MC81 Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Jepp det er jeg. dagene er helt uutholdelige! Jobber 100% pluss at jeg har en 2 åring, så kjennes ut som om jeg ikke kommer til å klare det noen dager! Får håpe vi snakert er litt mer ovenpå!
lilletjukka ;o) Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Jaaaa. (9+3) Skulle gjerne jobbet deltid! Har ikke barn fra før, så er heldig som får sove i helgene, men det hjelper ikke stor i ukedagene. Må i seng for 9 skal jeg klare å stå opp kl 6. Er det noen som har opplevd dette tidlig i svangerskapet, men så har det gått over - i så tilfelle, når?
Virreli Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 JAAAA! Eller mest sliten, kroppen kapitulerer av veldig lite. prøvde meg med gradert sykemelding et par uker, men måtte kaste inn håndkle og få full sykemelding når jeg kom til ca uke 10. Jeg har desverre ikke en jobb hvor det passer å være gradert sykemeldt (viste det seg), da jobben min ikke blir gjort av andre når jeg er borte og derfor hoper seg opp. Med mindre jeg er borte fullt, da må noen gjøre noe av jobben. Jeg må også være hundre prosent tilstede når jeg er på jobb, det kan jeg bare glemme nå. Forhåpentligvis er det bare et par uker igjen! Det er utrolig kjedelig å gå hjemme. Jeg synes det er vanskelig å akseptere at kroppen er sin egen maskin nå. Jeg kjenner den ikke igjen, den blir sliten uten at jeg har slitt den ut.. Derfor har jeg gått på noen smeller allerede, fordi jeg ikke har hørt på kroppen og stoppet i tide. Jeg har heller presset meg selv, fordi det pleier jeg å gjøre når jeg er sliten. Men det har endt med at jeg har ligget i 4-5 dager uten å nesten klare å sitte oppreist.Må vel bare innse at dette kan jeg ikke kontrollere og styre over, det skjer mye i kroppen nå.
pifi med tre nurk Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Jeg er gravid for andre gang, er i 8+6 i dag...var hjemme med lillegull som har kastet opp litt de siste dagene...og herregud, så herlig! Vi sto opp kl 7..spiste litt frokost og så la vi oss igjen...sov til 11.30! Lillegull er ikke helt i form så hun sover mye om dagen, og passer jo meg fint nå! Etter middag sovnet jeg jaggu en halvtime til... Jeg er også småkvalm hele tiden og så trøtt...og jeg har en veldig travel og mentalt slitsom jobb...så det passer ikke så veldig med denne formen... Da jeg var gravid med lillegull var jeg nok trøtt ja, men ikke sånn som dette!!!
Blipp blopp Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Gjesp.... ja er trøtt. har vært like trøtt i begynnelsen på alle mine svangerskap. ( nr.4 nå) For meg har det gitt seg etter uke 13, men blir veldig sliten og trøtt på slutten av svangerskapet. Kunne gått i hi og våknet om 6 mnd.
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Jaaaaaaaaaaa..... Jeg jobber 100%, og er utslitt da jeg kommer hjem, klarer å holde meg våken mens jeg spiser litt, og så sovner jeg på sofaen, ca kl 18, så våkner jeg igjen ca 21, drikker litt, kanskje litt mer mat, og så går jeg å legger meg og sover til klokka 05.55... Hvert minutt i sengen er et stort pluss... Så går jeg til bussen, setter på vekkeklokke, bussen går ca 06.35, og så sover jeg fra da til 06.52, da ringer klokka og jeg skal av bussen... Hvert minutt som kan soves utnyttes til det fulle... Kjeder vettet av samboeren min
Nicki_86 Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 Huff..Ja, jeg er sinnsykt trøtt. Føler jeg får gjort svært lite for jeg sover så og si hele dagen. I går var jeg våken i kanskje fem timer tilsammen, resten av dagen sov jeg.. Er også ganske svimmel og kvalm:( Noen som vet når dette går over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå