Gå til innhold

savner venner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet kontakten med mine venner etter at jeg gifta meg. Jeg har virkelig forsøkt å ta vare på vennskapet.invitere dem på besøk.turer,kafe osv. Men de har altid en unskyldning til å ikke komme. De tar aldri kontakt med meg lenger. Syns det er så trist.

Jeg føler meg ensom. Jenta mi er 1 år nå og jeg jobber 2 dager i uka. pga sykdom kan jeg ikke jobbe fult.. Mannen min jobber mye. Vi har et godt forhold.

Var med i ei babygruppe ei stund,men det fungerte ikke.Nå er de begynt i jobb.

Er litt lei meg i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes kjent ut du.. Etter at jeg fikk sønnen vår og vi gifta oss er det liksom ikke tid til så mye mer enn hjem, jobb og familie... Jeg stor trives med de tingene der for all del, men kunne vel trengt litt mer vennetid ja.. Men når jeg har tid har ingen andre tid og omvendt... Og som du sier ikke så mange som tar kontakt når en stifter familie.. synd egentlig... Best kontakt har jeg med ei som bor i en helt annen by, 7timers kjøretur herifra... Hun bodde her før da og vi har barn på samme alder, men det blir liksom ikke helt det samme å bare prate i tlf eller på mail, men men ...

Var vel ikke så oppmuntrende dette, mer litt klaging tilbake hehe :-) du er iallefall ikke alene :-)

Skrevet

Så kjedelig. Det er nok sånn for mange tror jeg.

Trist at ikke barselgruppa fungerte.

Er det ikke noe sted du kan finne noen med jevnaldrende barn eller som har felles interesser som deg da?

Feks svømming (med og uten unger), korps, kor, røde kors, barnetrim, bli flyktningeguide.. aner ikke jeg hva du liker da..

Men det merkes nok enda bedre at vennene ikke har tid, når du er mye hjemme og ikke jobber fulltid ja.

Håper det løsner snart på en eller annen måte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...