Sikori Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Lurer fælt på hva vi kan finne på de fire ukene i juli barnehagen er stengt. En uke på hytta er bankers. Og en uke hjemme i by'n overlever vi. Men resten? Syden blir for varmt og dyrt. Passer badeland for en på to som er litt redd vann? Finnes det noe anbefalelsesverdig i nærheten av Oslo?
Let's hear it for the boys! Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Tja. Dere kan jo dra på badeland i Danmark. En langhelg, f.eks. Ellers åpner det et nytt digert badeland i Dyreparken i Kristiansand i juni, tror jeg. Der skal vi med vår 2-åring, men så er jeg derfra og skal dit uansett.
Renate :-) Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Hytte på lillehammer ei uke.. lekeland, badeland, lilleputthammer, hunderfossen og mye mer
petite fleur Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Vi gikk på et badeland med sønnen vår da han var nesten 2, det var helt mislykket....Han bare klamret seg fast i meg og sa nei nei nei, vi måtte bare gi opp :-) Var i Oslo i sommer med min 2-åring, vi var på Tusenfryd og det likte han godt. Ble overrasket over hvor mye de hadde som passet så små barn. Han storkoste seg også på den store lekeplassen i Sofienbergparken :-) Bruktmarkedet på Grønland var også spennende for en liten tass. Ellers var gatemusikanter helt toppen....de er jo så små at de finner glede i så mangt :-)
LadyLuck & Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 vi hadde eldste med i badeland når han var ca to. til å begynne med var han livredd vannet, men etter en times tid hadde han helt glemt det. ble så vågal at vi måtte passe ekstra på, da han løp uti bassenget til han hadde vann over hodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå