Gå til innhold

Små mager...

nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan også tenke meg å treffe dere :) Jeg har termin 14.september, så artig at vi allerede er flere med termin likt! Som sagt før har jeg kjempegod erfaring med treff fra tidligere, har en sønn på 1 1/2 år som hete Noa-Nikolai. Veldig fint og artig å ha noen med barn på samme alder å treffe i permisjonstida også og bare fint å bli kjent tidlig! Æ hete forresten Tone.

Annonse

Hei:)

Jeg har ingen barn fra tidligere men er helt enig med deg i at det er kjempe fint å danne relasjoner til andre med sprire i magen tidlig som en kan ha kontakt med i permisjonestiden. Kunne godt tenke meg å gå på treff allerede nå men det er vel greit å ha fått litt mage først :)) hehe.. Gleder meg veldig til å bli kjent med dere andre..

Tromsø Karin

Artig med treff og mange småmager. Har termin 23.september.

Har dere tenkt å bare treffes på kafe eller skal man gjøre noe aktivt i lag? Det er jo både Yoga for gravide og bassengtrim. Noen som skal hive seg med på noe der? Har veeeldig lyst å gjøre noe godt for meg og bebisen, men er jo morsommere om man er flere. Vanntrim høres jo deilig ut, mens Yoga kan jo være litt avansert når magen er blitt større da. Noen med erfaring?

Ja, det e artig :) Tror ikke vi har tenkt så masse enda, vi har jo ikke møttes enda nån av oss, hehe. Sikkert mange som har lyst å være med på bassengtrim eller yoga vil æ tro! Æ synes at bassengtrimmen e litt dyrt (kr. 1.150,- for 6 ganga tror æ), men æ vurdere det. Naboen min Elke som er instruktør og æ va med sist æ va gravid. Det e veldig bra. Gikk på yoga sist også, det gikk veldig greit selv om æ va ganske gravid, det va jo tilrettelagt for gravide. Så gjør man jo bare de øvelsan man greie om ikke. Tror det e lurt å vær litt aktiv i svangerskapet ja!

Hallo der! Spennede å gjøre noe i lag, ja :-). Har heller ikke bare lyst å sitte på kafe, men bevares, koselig det da!

Jaja, de pengan! Dyrt å være gravid, sier jeg da bare! Har sikkert brukt flere tusender sist jeg var gravid - bare på kafebesøkene. Må vel prioritere denne her gangen, jeg.

Er det St. Elisabeth man henvender seg for trim i basseng? Ser at Yoga starter like før påske. Passer best å starte etter påske - så man får se.

Kor gammelt barn har du fra før Tromsøjento? Brukte endel penger på kafè i forrige svangerskap æ også ja, men det var koselig og da! I permisjonen var vi mye hjemme hos hverandre istedet for på kafè og alle hadde med litt å spise eller drikke :) Ble mye billigere og koseligere! Det er Elke Klemovitcz du tar kontakt med dersom du vil delta på vanntrim, ho har telefonnummer 92263058. Ho leie bassenget på Elisabethsenteret.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...