Let's hear it for the boys! Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Vi har besøk av familie fra utlandet om dagen. 7-åringen deres spiller Fifa på Xbox HELE dagen (klikker for meg om jeg må høre "mamma, jeg SCOOORTE!!!" en gang til!). Nå har de dratt ut for å utforske Oslo. 2-åringen vår var hjemme fra barnehagen mandag og tirsdag. Enda så mye som jeg elsker han er det veldig deilig å slippe "the terrible twos" i noen timer i dag! "IKKE" er vel det mest brukte ordet her i huset om dagen. Minste på 7 uker har tatt pause fra bæljinga og sover søtt, så nå er det MEG MEG MEG! Phew.
Gulosten™ Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 ÅÅååå jeg hadde gjemt den xboxen og sagt den ble ødelagt!! På flekken!! haha
neekap Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Kooos deg ) Kjenner igjen det der med en 2-åring i hus ja... Her går det i "NEIII" og "IKKE" hele dagen (godt hun er i barnehage ja:o))..
Let's hear it for the boys! Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2010 I går kveld måtte jeg ty til trusler for å få slutt på spillinga! "Jeg kommer til å åpne opp en can of whoop-ass hvis jeg går glipp av Frustrerte Fruer!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå