Mon tro.. Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hei Som dere ser er jeg 15DPO Vi er prøvere, men har ikke satt i gang fo fullt, men uansett. Ikke gått på p-piller eller noe lignende tidligere Har hatt sånn småmensen(sånn man har siste dagen) , i 9 dager. Jeg skulle hatt TR på besøk i går, men ikke sett noe til henne. Testet senest i går morges, men negativ. Hva skjer her da?? Nervøs jeg...
Mon tro.. Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 24. februar 2010 P.S Dette har vært lysebrun aktig mens.
førstegangs-prøver<3 Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 jeg er nå 13 DPO.. men noe rart , er at jeg føler jeg har EL smerter og litt slim nå. Har lest ett innlegg på lommelegen, at det kan være tilfelle at kroppen hopper over EL og TR en mnd.. og hvis det er tilfelle, så passer det nøyaktig nå, at EL skal komme.. Det er frustrerende å vente . Tatt flere tester, og blir skuffa hver gang vi får oppdatere hverandre Hvor gammel er du? Jeg er fylt 27 år - og er veldig klar for ett lite nurk
Mon tro.. Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2010 Hei, Fikk TR i dag jeg da, og de syke mensmertene, men vi prøver ikke årdentli før april, må bare komme inn syklusen, så fra April er det full rulle! Men du da?
førstegangs-prøver<3 Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 vi er nå i 3 pp - men siden plutselig syklusen er på ville veier, så er det bare å vente å se Bra at TR kom, så er det bare å lade opp til prøvestart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå