Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 8 mnd kan ikke være for seg selv i to min, han hylskriker til jeg tar han opp. Da blir det bom stille så vet jo at det ikke er noe galt liksom. Jeg får ikke gått på badet, ikke laget middag, ikke gjort husarbeid. Må sitte med han hele tiden. Om natten er han våken hvertfall en gang i halvtimen. Føler jeg blir spist opp innvendig.

Vet det er krevende å ha barn, men føler det er helt ekstremt?

Hva kan jeg gjøre for å bedre situasjonen?

Har fått forslag om å bare la han skrike, men er sikker på at han kan skrike i timesvis da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Timevis? Går jo ut i fra at du ikke hadde forlatt han i timesvis!?!

Han må lære seg at han ikke kan henge rundt livet ditt 24/7, og det lærer han ved å gråte.. Du må la han skrike og hyle, la han vite at du er der, men ikke ta han opp. ( Ikke la han skrike til han er blå selvfølgelig )!

Etter en stund skjønner han at han har tapt, og bare må gi seg.

Da begynner han å romstrere og utforske mer på egenhånd rundt i huset! :-)

Skrevet

Hun har da ikke sagt at hun skal forlate han? Hun mener jo at han ikke kan sitte på gulvet og leke for seg selv, og at hvis hun bare setter han ned og lar han skrike så er hun nokså sikker på at han ikke stopper og skrike...

Skrevet

Nei selvfølgelig går jeg ikke i fra han, men når han begynner å skrike gir han seg ikke før han får viljen sin. Hvis jeg ikke lar han få det som han vil er tror jeg han kunne skreket i timesvis. Hvis du skjønner hva jeg mener...

Har prøvd slik som du sier, men han gir seg ikke. Pleier å overgi meg etter 20 min- halv time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...