BaAraKa Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Har ikke vært såå nøye på tellinga denne gangen som ved første svangerskap, men veldig moro å hoppe over til neste trimester;) Noen flere som joiner meg...?
april*82 Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 I wish... Er bare i uke 4 - 5 et sted, og tiden går såå saaaakte! Tips til hvordan jeg skal holde ut til uke 12 og (forhåpentligvis) kan spre den glade nyheten til alle jeg kjenner? Dette er så klart et luksusproblem, jeg er overlykkelig og klager ikke =)
BaAraKa Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2010 Hehe...skjønner deg sååå utrolig godt, var veldig nervøs under forrige svangerskap, telte dager og timer...Kunne nesten ikke være inne på bim, pga mange triste historier, og tanken på at det skulle gå galt. Men det går jo stort sett bra for de fleste heldigvis, også for deg. Prøv (vet det er übervanskelig...) å ikke tenke på det, la dagene bare gå, og la tankene bryne seg på noe helt annet, f.eks ny hobby eller lignende;) Jeg husker jeg gikk på lydighetskurs med hund under denne tiden forrige gang, og startet i noen konkurranser. Da skal jeg si deg at tankene og nervøsiteten lå et helt annet sted enn på graviditeten hvertfall:) Lykke til;)
14september? Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Joiner deg til mandag;) gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå