Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Om far vil at barnet skal begynne i bhg når det er 1 år, men jeg vil vente til det er 2 år, hvem bestemmer dette? Barnet bor hos meg og jeg har hovedomsorgen, men delt foreldreansvar. Og når man søker bhg plass, må jeg ha far sin underskrift også?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Hvordan har du tenkt å gjøre det om barnet ikke skal gå i barnehage? Skal du ha dagmamma eller skal du gå hjemme? Og hva skal du leve av?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Er det din business? Jeg har over 3 million på sparekonto, om du absolutt må vite det! Arvet min bestefar. Jeg ønsker ikke å sende mitt barn i bhg før det er 2 år. Jeg har ikke engang søkt om OS selv om jeg har krav på det! Klarer meg selv, så pass dine egne saker. HI
sanders mamma87 Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Siden barnet bor hos deg er det du som bestemmer det.. Jeg tror ikke du må ha noe underskrift av pappaen om du søker plass.. vis jeg husker helt riktig..er 2 år siden jeg søkte, så husker ikke helt
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Det var bare noe spørsmål. Ingen grunn til å bite av meg hodet her 14:31
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Du bestemmer bhg når du har hovudomsorgen. Har ingenting å si om det er delt foreldreansvar. Jeg er i samme situasjon. Du må ikke ha hans underskrift, men må føre han opp som verge nr 2. Lykke til.
Gjest Ambivalent Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Skjønner godt HI reagerer på svaret ditt jeg anonym! Virket faktisk som om du var ute etter å ta henne for å leve på skattepenger, som resten av dib ynder å ta folk for.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 takk for svar, alle dere andre :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå