Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Han får flere tenner bak og de presser skikkelig på og han skriker masse, jeg smører på men det hjelper ikke.. noe annet jeg kan bruke? Har prøvd å legge biteringer i frysa men han vil ikke ha det... men ser han bruker sutten sin i siden og knaker og hyler... så det gjør nok fryktelig vondt.. Og i tillegg har han siden fredag hatt høy feber med oppkast, alt kommer opp, stakar liten gutt på 13 mnd.. har bestilt legetime nå til han fordi han har så stygg hoste også.. alt på en gang og med mor som også har blitt smittet og sitter her med feber og fryktelig dårlig form. Immunforsvaret er nok ikke på topp etter 4 våkenetter..
Gjest Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Ta litt flytende paracet og smør på gommene. God effekt her.
Collette Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 En sammenbrettet våt kald klut kan være god å sutte på. Ellers går det helt greit å bruke paracet når det står på som verst.
lille og lille spire Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Min liker å tygge/smatte på tåteflaske med kaldt vann. Eneste som hjelper her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå