Gå til innhold

Hva finner dere på inne når det er for kaldt til å gå ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det nå 8 minus. Ikke så altfor kaldt i grunn, men en sterk vind gjør at det blir rimelig kaldt likevel.

Når har klokka bikka 9, og de to eldste er allerde forferdelig rastløse. Kommer nok til å ta dem med ut en liten tur når minstemann legger seg om en liten stund, men de blir så fort kald og lei når det er mye vind ute.

Så, hva gjør dere inne når det er for kaldt til å være ute på timesvis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi jente er ikke to år enda, men har mistet evnen til å leke etter hun begynte i bhg. Dagene vi er hjemme og innendørs går med til å tegne, leke på rommet hennes, hun får hjelpe å lage mat, vi baker, vasker og rydder(hun syns det er superstas å tørke støv og vaske gulv), vi synger og herjer, danser til høy musikk, kler oss ut, og tilslutt sitter hun KANSKJE i armkroken min å ser litt på TV. TV er sjelden på her i huset, pappan og lillegull hater TV så det er nesten aldri på. etterhvert vil jeg kjøpe inn litt mer fingermaling osv, slik at vi kan ha litt roligere dager...

Skrevet

Jeg har en på 2,5 år. Vi har vært på Hoppeloppeland i Bærum to ganger denne uka allerede. Gutten bare EEEELSKER stedet. Ellers så leker vi, bygger lego, har bakt brød og malt.

Han er forresten veldig flink til å leke på egenhånd.

I morgen skal vi på besøk til ei venninne som har to små for å leke. Dagene flyr.

Han går egentlig i barnehagen, men har fri denne uka siden jeg har fri fra jobben. KOS!!

Skrevet

Jeg lurte på det samme.... 2 åring i hus hver dag.

Egentlig mest for min del, begynner å bli lei av å gå inne og leke husarbeid, baking etc:)

Fikk blåst liv i noen "gamle" aktiviteter her i hus, så etterpå blir det dansing, kle oss ut og så får vi vel også leke litt støvtørk og klesvask innimellom.

En slager for oss er å ha teselskap og noe som er veldig stas er å lage telt av spisestuestoler og tepper. :))

Skrevet

Han er blitt helt hekta på å perle, satt i 2-3 timer til sammen i går, ville egentlig sitte lenger, men var tom for perler. Kjøper da de som er litt store, de små klarer han ikke helt (3.5 år).

Foruten det bygger vi lego, togbane, leker med biler, leser bok, baker litt etc på inne dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...