Gå til innhold

Hvordan ha sex med ei dyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj. Det har i hvertfall aldri luktet reke av mitt underliv.

Skrevet

Den dagen jeg synker så lavt at jeg vil ha sex med ei dyne håper jeg virkelig jeg slipper å oppleve. Stakkars mennene deres. "Sorry mr, men har akk hatt med med mr dun så orker ikke nå"

Skrevet

Her nord sier man at det er to ting som lukter reke, og det ene er reke... ;)

Blir jo lukt av fittesaften som størkner i dyna, eller vasker dere dyna etter hvert ritt?

Skrevet

Mange merkelige kvinner her. Orker dere virkelig ikke sex selv om dere har onanert først? Blir for min del bare mer tent på sex med mannen min etter en skikkelig orgasme når jeg onanerer.

Trodde onani var vanlig jeg, men det er det tydeligvis ikke.

Skrevet

De som ikke har gjort det vet ikke hva de går glipp av. :)

Skrevet

Hjemme alene i dag og etter å ha sett denne tråden måtte jeg jo bare prøve. he he

Litt "fram og tilbake" før jeg fant ut hvordan jeg skulle brette dyna for å få den passe fast og i riktig str for å få den fast mellom beina, men fytti katta jenter... for en sterk orgasme. *wow*

Bye, bye dildo for min del i framtiden.

Skrevet

Hehe, så du sover innhyllet i f***saft og rekelukt du da? ;P

Skrevet

Nuvel- hadde enda dyna vibrert så.. ;) Kanskje dèt var en god idé til en ny oppfinnelse- vibrerende dyne?

*Dollartegn i øya*

Skrevet

Jeg kan faktisk våkne av at jeg driver med dyna, til stor glede for mannen hehehehe

Skrevet

Nå er ikke jeg 13.09, men skjønner meget godt hva hun mener. Helt vanvittige orgasmer når man bruker dyna til onani.

Skrevet

Hehe, nei, men han rører hvertfall på seg, i motsetning til dyna!:)

Skrevet

Hm. Nå har jeg aldri prøvd dyna, men jeg synes det er digg å ri mannen når han ligger rolig så jeg kan godt skjønne at det å "ri" dyna kan være godt. Skal sannelig prøve.

Skrevet

Men igjen- dyna er da rimelig slapp i forhold til mannen (håper jeg da, for mannens skyld)? ;P

Skrevet

Ved hjelp av dyna mi har jeg hatt hundrevis av orgasmer gjennom årene. Med mannen min har jeg bare hatt to. Det sier vel litt :P

Skrevet

Sex med dyna er fantastisk. Er ikke mer å si, får orgasme på sekund så å si hver gang. Godt å se at det ikke er bare jeg som har det slik men at det faktisk er vanlig.

Skrevet

Hehe, jeg har også pleid å bruke dyna til dette gjennom oppveksten, begynte å onanere slik helt på instinkt. Følte liksom at jeg måtte ha noe mellom bena av og til og da ble det dyna som havnet der- som barn, altså. Alltid fått herlige orgasmer da. Og mht lukt: man har jo både truse (og evt bukse)og dynetrekk mellom, så skal vel litt til at dte blir så vått og noen lukt;)

Skrevet

Jeg prøvde og orgasmen kom på under 10 sek.. ;)

Skrevet

Jeg får orgasme med en gang når jeg bruker dyna,å for å toppe det hele,så legger jeg en vibrerende sommerfugel der jeg har underlivet.Heeelt sykt digg!!

Aldri sagt det til noen før da.

Skrevet

Jeg kan fremdeles ikke for mitt bare liv se for meg _hvordan_ man får orgasme av ei slapp dyne mellom beina? ;) Mulig jeg er fantasiløs? :)

Skrevet

Here it goes: du bare pakker den sammen til en passende "pølse" og stapper den mellom bena og gnir underlivet mot den! Fantastisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...