=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 ....viste en bitteliten klump med et bankende hjerte! Var helt fantastisk å se, og en enorm lettelse:) Så nå tror jeg at jeg skal tørre å flytte meg litt over til 1.tri forumet, og prøve å glede meg og ikke bare bekymre meg. Har time til forsamtale til ivf på tirsdag i neste uke, så nå skal jeg ringe å avbestille den timen..... Føles heeelt nydelig! Trist å forlate alle dere fantastiske damer her inne, dere har vært til stor hjelp og nytte for meg mange mange ganger! Tusen takk! Krysser fingrene litt ekstra for dere slitere som har strevd lenge,jeg vet så inderlig godt hvordan dere har det. Håper å se mange av dere over på 1.tri om ikke lenge! Stor klem fra
spiren Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 gratulere med den gode nyheten:)) ønsker deg masse masse lykke til med deg og spiren:))) håper å komme etter til 1. trimester så fort som mulig:)))
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer så masse med de utrolige gode nyhetene, koz deg videre i rugeverden:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Ååååååå - gratulerer sååååå mye med den lille spiren!!! For en fantastisk følelse å få vite/se at det er liv - deilig!!! Nå kan du bare senke skuldrene dine og kose deg og nyte svangerskapet - håper jeg hopper etter deg inn på 1 tri om ikke så lenge Fantastisk gode nyheter :D Nå ble jeg veldig glad på dine vegne!!! Stoooooooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå