1prinsesse+2engler Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Har lest at de bør skiftes ut 1 gang i mnd. Men det blir jo rådyrt når man har 10 smokker i gangen ;p
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Vi har også rundt 10 smokka og da trengs dm ikke skiftes oftere enn rundt hver 2-3 mnd Bruke jo bare 1-2 av dm hver dag, så blikke daglig slitasje
meg & to små vampyrer Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har lest det samme, men det må vel være om man bruker bare en? Kan ikke tro at med en rotasjon på 10 smokker så trenger de skiftes ut så ofte? Jeg har 6 smokker nå, hun bruker de bare når hun skal sove, dvs natta når hun sovner, to lurer om dagen. Jeg har byttet de ut sånn annehver måned jeg...
Gjest Sauen og ungene Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 De blir litt naturlig skifta ut, spesielt eldste sine. Hun mister dem, tygger dem istykker og roter dem bort, hehe...
1prinsesse+2engler Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2010 Her og brukes de kun når hun sover og kjører bil. De kokes jo jevnlig også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå