kkbf Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Tok en test i går 2 dager før ikm, då var det en svaak strek.. Nogen som vet hva dette betyr? Kan jeg være gravid eller er det mange som har opplevd svaak strek å ikkje vært gravid?
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 da er du nok gravid ja:) gratulere:)
Luna har født. Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Ikke for å skuffe deg altså, men det kommer litt an på hvilken farge det er på denne streken du ser. Selv ser jeg alltid en skygge eller avaaaak strek, men det stemmer aldri...hehe. Er den tydelig blå eller rød eller hva det nå en på den testen du tar så stemmer det at du er gravid, men er det bare en svak grå skygge så kan det være feil....
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Hei hei. Jeg e Begynte å teste 4 dager før IKM pga symptomer. Alle var negative. I dag er jeg 3 dager over IKM og tok i går kveld en graviditetsstest fra billigtester.no. Det kom to streker hvor den ene var ekstremt lys og mest for en skygge å regne med. Tok en digitaltest i dag og den viste gravid. Så prøv igjen på din IKM dag med en digitaltest og på morgenurin. Tror nok du er gravid ja:)
ku80 Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Vanlig at den er svak så tidlig, men gratulerer så mye :-) Du er nok gravid!!
Musemor med tre søte små Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Tror du er gravid, jeg. Gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå