Gå til innhold

vonde kynnere

magdalena72

Anbefalte innlegg

Jeg er 32+3 i dag og har de to siste nettene vært mye våken pga veldig vonde kynnere. kjennes som kramper i magen. de kommer gjennom hele natten og holder meg endel våken. hvis jeg snur meg, så kommer det en med en gang. lurer på om det er noen andre som har hatt det samme. har hatt mye kynnere siden uke 20, men det har aldri vært som nå.magen strammer seg veldig og jeg våkner av det.. det er et veeldig press i magen. men det rare er at på dagen har jeg bare vanlige kynnere..

Fortsetter under...

Sånn hadde jeg og det, men jeg hadde kun en i magen da. Men mot slutten var det ille om natten, greide ikke sove så var helt utslitt, trøtt og sur om dagene! Spurte legen om dette å han sa det var pga at det modner seg mer om natten da en ligger i ro. Han sammenliknet det med amming etter barnet er født, hormonet stimulerer bedre om natten enn om dagen :) Men du kan jo høre med legen din å, for å være sikker, men jeg tror ikke det er noe farlig hvertfall :)

lykke til! ikke lenge igjen du nå.. *misunnelig!* ;)

Kynnerne mine er ganske sterke både på dagen og natten. Som hos deg kommer de når jeg snur meg i sengen, men det holder meg ikke våken særlig lenge og de er ikke vonde. Derimot trykker det på både lunger og blære, og jeg blir fort tungpustet når jeg ligger flatt i sengen og det kommer en kynner..

Hvis du er bekymret ville jeg tatt kontakt med legen, kan jo være greit å få sjekket at det bare er kynnere, de små skal jo helst holde seg i magen noen uker til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...