Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Er litt nedfor nå:/ Jeg og mannen min venter barn nummer 3,veldig planlagt.(13 uker på vei) Det blir cirka 2 år mellom alle sammen. Vi har gledet oss lenge til å fortelle nyheten til våre nærmeste, og gjorde det i kveld. Men jeg var ikke forberedt på responsen fra svigerinnen min. Hun fløy nesten i taket,mente vi var egoistiske overfor de to vi allerede har. At de ikke kom til å få nok oppmerksomhet når den "nye" kommer. Dette lirte hun av seg,og var helt stille resten av kvelden. Det la en demper for å si det sånn:(
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Helpes, det var da litt av en reaksjon!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 En skikkelig hissigpropp hun svigerinna? Hev dere over det og drit i henne. Kos dere med barna og med magen. Så får hun bare sitte der å være muggen
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 ..Og det ligger liksom ikke noe mer bak? Tror nok det er mer jeg..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Hvordan reagerer hun da overfor familier med enda flere barn...? Finnes fortsatt familier med fire, fem eller seks barn.
Bidleba*4unger Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Gratulerer! Snu det på hodet - du kommer til å gi de to barna dine en kjempegave, nemlig et søsken til! Sjalusi hos voksne mennesker er ikke et ukjent fenomen.
Willy Wonka Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Aner meg en liten misunnelse fra svigerinnen din. Lurer på om ikke hun er redd for at den nye babyen skal ta oppmerksomheten fra HENNE. Høres ut som dere venter barn nr. 17. Er jo veldig vanlig å få 3 barn. jeg tror som sagt hun er misunnelig.....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 HI her.. Jeg ble så satt ut at jeg ikke fikk sagt noe som helst. Svigerforeldrene mine ble jo kjempeglade. Mine foreldre også,ringte og fortalte de på telefon. Mannen min mente at dette kom til å bli superbra,kun 2 års aldersforskjell mellom alle, gode lekekamerater osv osv. Men hun stod på sitt. Mente at ingen burde få mer enn to barn, fordi man ikke har kapasitet til å ta seg av flere.Hun har selv 1 barn. Greit nok at hun har den meningen, men å bli så sur og gretten og spolere gleden vår ved å fortelle vår gladnyhet synes jeg var litt trist. Menmen,vi gleder oss uansett vi
Willy Wonka Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Der har vi årsaken. Hun har kun 1 barn. Kanskje mannen hennes ikke vil ha flere, kanskje de ikke kan få flere, kanskje de slet med å få den de hadde.... ...helt klart: misunnelse. Ingen som oppfører seg sånn når en svigerinne/bror forteller en gladnyhet. De kan gjerne tenke sånn...men man sier det ikke!!! MISUNNELSE er den verste tingen.....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Uff, får nesten følelsen av at hun egentlig ønsker seg flere barn, men ikke får det til? Og derfor er misunnelig? Bare vill gjetning her altså.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Gratulerer, så flott :-) Det høres ut som svigerinnen din er litt misunnelig.. kjedelig at hun reagerte slik. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Hun har nok overbevist seg selv om at ett barn er nok. Men hun burde da gratulert for høflighets skyld.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #13 Skrevet 23. februar 2010 Takk for det:) Hun påstår hardnakket at hun kun skal ha to barn, og det skal skje om nøyaktig 2 år. Litt kontrollfreak. Skriver ned alt hun skal gjøre bestandig,og har sikkert skrevet i kalenderen sin for 2012; slutt med pillen i dag! Jaja,får være egoistiske vi da:) Andre vi har delt nyheten med har i allefall blitt veldig glade:) Og mannen min da som ville ha henne som gudmor, det skjer ikke!!!! HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #14 Skrevet 23. februar 2010 Herregud for ei heks hun er:) Drit i hele kjerringa. Hun er bare sjalu, mest sannsynlig på deg:) Nyt tiden som kommer dere, og tenk ikke mer på henne. Svigerinner er og blir noe dritt;)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #15 Skrevet 23. februar 2010 Enten misnnelse eller så ser hun at dere faktisk ikke klarer å ta dere godt nok av de dere allerede har.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #16 Skrevet 23. februar 2010 For meg virker det som hun gjerne vil ha flere barn, men ikke blir gravid. Gratulerer med nr 3 i magen.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #17 Skrevet 23. februar 2010 Gratulerer så mye med nr 3 på vei! : ) IKKE bry deg om svigerinnen din, ikke ta det til deg. Dere er strerke, og dette barnet er ønsket. Nyt savngerskapet. Kos deg, og gled dere til nr 3 kommer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå