Gå til innhold

Søskenavhengighet............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er deres barn veldig avhengig av hverandre?

Mine er det..Om en skal sove borte,så gråter den andre fordi han savner han..stakkars..skjedde i stad også..fordi den ene skulle sove et annet sted( vill det selv,og det er jo vinterferie)

De er 8 og 4 år..

Skulle jo lissom tro at de bare syns det var deilig å være litt fra hverandre?Men de er så glad i hverandre..de tenker på hverandre hele tiden,,eks: hvis den ene får noe,så passer de på at den andre må få det samme,og hvis det skjer den ene noe,så blir den andre lei seg..

Er jo fint det er sånn da,er jo glad for det:)

Men er det vanlig?Trodde søsken "hata" hverandre?hvartfall i den alderen,og 4 års mellomrom?

Hvordan er det med deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt det så lenge det varer!

Hormoner kan gjøre mye med de søte små:)

Skrevet

Ja,har tenkt det også,godt,SÅ LENGE DET VARER( Jeg banker hardt i bordet her,dunkdunkdunk) :)

Må si at de krangler jo også,som søsken gjør..men at de er sååå ille glad i hverandre..

Blir helt rørt:)

Den ene skader seg,mens den andre griner som en gris,livredd for at den andre skal dø ..uff..

Skrevet

Våre er akkurat sånn, og jeg tror det kommer til å vare, jeg håper i alle fall det. Jenta vår våkner vanligvis først, og etter noen minutter vil hun hente broren. Jeg visste ikke at han var sånn, for en gangs skyld så våkna han først, og da ville han at vi skulle gå inn til henne.

Kjempe søte :-)

Skrevet

åååå :) så søtt da :)

mine jenter er sånn også, 4 år mellom de, men ikke bare fryd og gammen hele tiden da men:) veldig glade i hverandre er de iallefall.

Skrevet

Å,det er koselig når det er sånn :)

Godt å høre det er sånn,og jeg håper ikke det forandrer seg sååå mye hvartfall...

Håper det fortsetter sånn når de blir eldre og gamle :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...