Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg synst så synd i sønnen min, jeg ser han trenger en bror eller ei søster. Var på butikken i sta, og då såg han en liten gutt på samme alder som han. Og han stoppa helt opp og bare såg og såg, peika og sa "mamma se en baby gutt" Han elsker unger meir enn alt ! Og jeg ser att han trenger søsken. Men vi prøver og prøver så godt vi kan og lage en bror eller søster til han, men får det ikke til ! Prøvd siden juli 09. Han klarte vi og lage på 3mnd. Har så utrolig lyst det skal klaffe snart. Får so vondt i mamma hjertet mitt når jeg ser kor masse han elsker andre unger. No kan dette kansje virke som vi gjør det KUN for hannes del, Men vi lengter etter en til no. Ønsker bare spira skal sitte dinna gangen, og att jeg ikke får mensen denne uken her.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Etter neste mens venter du til du stopper å blø, du kan kanskje vente en dag eller to, om du ikke har blødninger alt for lenge. Så begynner gøyen, da kan dere ha dere hver dag, til det kommer positiv test. Ikke kast bort pengene på eggløsningstester, bare pul i vei :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Kjære deg. Dere har jo ikke prøvd et år enda, som er normalt for friske prøvere! Ikke bli hysterisk, ingen grunn til det... Vi prøvde i ett og et halvt år før det klaffa, DA er det lov å bli hysterisk!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Lov å bli hysterisk? Skjønner Hi godt, hadde det samme problemet her, vi prøvde i over 3 år før det klaffet med eggdonasjon. Er enebarn selv, var viktig for oss at han fikk søsken.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Skjønner deg godt, er ikke akkuratt gøy og gå med forhåpninger hver mnd, så kommer alltid tante rød og ødlegge den gleden. Bare pul og ha det gøy i senga
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Har dere venner med barn? kanskje dere slapper mer av i forhold til det om dere hadde bekjennte som dere kunne besøke med barn, da hadde kanskje tanken om at gutten må ha søsken fordi han er så glad i andre barn forsvunnet litt. Er vel ikke noe i veien for at dere kan dra masse på besøk?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Noen ganger tar det litt tid å lage barn. Siden juli -09 er litt tid, men ikke lenge nok til å fortvile. Jeg ble gravid med prevensjon første gangen. Andre gangen tok det 10 måneder. Dere vet jo at dere kan få barn, så prøv å ikke stresse for mye. Vet det ikke er lett, men det tjener ikke til noe. Og plutselig sitter spiren
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #10 Skrevet 24. februar 2010 Det ordner seg nok. Hvor gammel er sønnen din? Lykke til foresten...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #11 Skrevet 24. februar 2010 Hos oss satt førstemann 2pp, andremann satt ikke før 24 pp! Så det kan ta tid. Viktigste er kanskje å holde seg opptatt slik at dere ikke blir stressa på det. Det er vanskelig å la være så klart.. Men det er nødt til å være en sammenheng mellom stress og sjansen for å lykkes! Så mange som jeg vet om som har fått en spontan nummer 2 etter at de har adoptert eller tatt prøverør... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #12 Skrevet 24. februar 2010 Vi er på besøk så ofte så mulig, men alle er i barnehage, og han ikke, so vi har no sendt inn søknad slik han får leike med andre unger i tillegg. Han blir 2år no i Mars. Sette pris på dei fine tilbake mld Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå