Gå til innhold

Hvor mange ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger må jeg gå en runde på litt over 4 km for å gå ned 20 kg? Dumt spørsmål, kanskje, men jeg har endelig kommet meg i gang igjen og må ha et mål om hvor mange ganger denne runden skal gåes for å nå målet. Regner med å gå i begynnelsen og så jogge etterhvert og også øke lengden på turen. Men akkurat denne runden - 4 km med mye bakker, i raskt tempo. Noen som har en viss peiling? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker.. men jeg leste noe om at man hvertfall må gå ca 3 timer om dagen, for å få best mulig utbytte av det. (kanskje det gjaldt annenhver dag, det husker jeg ikke, men trooor det var hver dag)

Går tur selv og husker jeg ble veldig sjokka over at man må gå så lenge, uff :P

Litt avhengig av hva man veier osv..

Jogging holder det vel med en time, halvannen ..

Skrevet

Hvor mange ganger i uka har du tenkt å gå den da? Det er anbefalt å gå ned en kilo i uka, og det kommer nok også an på maten du spiser.

Skrevet

Jeg har tenkt å gå runden 3-4 ganger i uka. Har et kaloriinntak på ca 1800 - 1900 pr dag. (Vet det siden jeg har prøvd vektklubb.no tidligere)

Spiser som anbefalt etter vektklubb sin metode, men kunne nok med frdel ha spist et mellommåltid til og heller spist mindre til middag...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...