Gå til innhold

Til dere som bruker avent flasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når går/gikk dere over til å bruke smokk nummer 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da han var ca 2,5 mnd. Han var litt urolig ved enkelte måltider så jeg tenkte jeg skulle gjøre det for å sjekke om det kunne hjelpe. Men han søler litt mye med nr 3, så det var nok litt tidlig. (men nå vil han ikke bytte tilbake igjen, nei...)

Skrevet

Glemte forresten å si at han nå er 3 mnd og fortsatt søler litt mye...

Skrevet

Ved 5-6 måneders alder. Ville gå over tidligere, men nr3 og 4 er laget av silikon som er hardere og Småen hadde problemer med å bruke det, og alle måltider endte opp med voldsom hosting og bruk av nr2. Så vi ventet med det litt.

Skrevet

Jeg bruker fortsatt nummer 0+ og 1+. Han er 3 mnd. Jeg bruker derimot smokk nummer 3 til å gi tran, evnt medisiner o.l

Skrevet

Vi gikk over ved ca 2,5 mnd alder. Byttet videre til nr 4 ved 5 mnd (står 6 mnd +). Merket godt på gutten vår når det var på tide med flere hull i smokken. Han ble lei halvveis i måltidet fordi melken ikke kom fort nok.

Skrevet

Du mener den det står et 3-tall på? Jeg husker ikke heeeelt, men det var nok litt etter at hun var 3 mnd. I begynnelsen gikk det mye utenfor så gikk litt fram og tilbake på smokk 1, 2 og 3, men hun lærte det seg ganske fort. Nå er hun litt over 5 mnd og vi har akkurat begynt å prøve ut smokk nr 4. Det går ganske bra, men noen ganger søler hun, andre ganger ikke. Vi bruker mest nr 3, men bruker også nr 2 ettersom vi ikke har nok 3-er smokker og orker ikke vaske og sterilisere de hele tida så tar det i puljer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...