Gå til innhold

noen som har erfaring med pcos???

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er mine symptomer.

- veldig uregelmessig mens fra 13 til 45 dagers syklus

- litt overvektig,har alt på magen.

- sliter veldig med å gå ned i vekt.

- har ingen eller skjelden eggløsning

- er mye trøtt og sover mye

- har hadd noen syster på eggstokkene

- blir ikke gravid (har prøvd i 17 mnd nå)har hatt en sa.

lurer på om dette kan være pcos...

blir veldig gla hvis noen har noe erfaring med dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, dette kan godt være pcos. Jeg har selv pcos..Dra til gynecolog å få en ordentlig undersøkelse.

Lavkarbo og trening gjør underverker for oss med pcos.. Om du klarer å gå ned 5% så kan dette sparke igang systemet ditt..:)

Lykke til..

Skrevet

har vært på utredning hos gyn,spes.han fant ingen eggløsning på blodprøver.fikk beskjed om å gå ned ca 7 kg til i april og så få ny time til videre utredning.men for meg å gå ned 7 kg på 1 mnd er nesten umulig.meldte meg inn i vg vektklubb i desember og trener en del på sats.har gått ner 4,5 kg siden desember,så 7 kg til april kommer til å bli vanskelig.har du noen tips på mat jeg må styre unna?

Skrevet

må bare spørre?har du noen barn enda?har hørt at det kan være vanskelig med pcos.

Skrevet

Hold deg unna sukker og raske karbohydrater!:)

Fks: Brød, pasta, ris, knekkebrød, poteter, frukt, godterier.

Spis heller kjøtt, salater, ost, cottagecheese og smør. Ja faktisk!:P Spis fett framfor raske karbohydrater. De karbohydratene du trenger skal du få i deg via grønnsaker. Altså treige karbohydrater..

Ikke glem å tren!:)

Jeg har ikke barn enda nei. Men prøver. Har tatt en blodprøve som ikke viste eggløsning. Men skulle ta en til idag. Litt senere i syklusen. Viste den ikke eggløsning da- skulle jeg få pergo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...