lille my``venter og venter`` Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 her er mine symptomer. - veldig uregelmessig mens fra 13 til 45 dagers syklus - litt overvektig,har alt på magen. - sliter veldig med å gå ned i vekt. - har ingen eller skjelden eggløsning - er mye trøtt og sover mye - har hadd noen syster på eggstokkene - blir ikke gravid (har prøvd i 17 mnd nå)har hatt en sa. lurer på om dette kan være pcos... blir veldig gla hvis noen har noe erfaring med dette
Gjest iliis Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 ja, dette kan godt være pcos. Jeg har selv pcos..Dra til gynecolog å få en ordentlig undersøkelse. Lavkarbo og trening gjør underverker for oss med pcos.. Om du klarer å gå ned 5% så kan dette sparke igang systemet ditt.. Lykke til..
lille my``venter og venter`` Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 har vært på utredning hos gyn,spes.han fant ingen eggløsning på blodprøver.fikk beskjed om å gå ned ca 7 kg til i april og så få ny time til videre utredning.men for meg å gå ned 7 kg på 1 mnd er nesten umulig.meldte meg inn i vg vektklubb i desember og trener en del på sats.har gått ner 4,5 kg siden desember,så 7 kg til april kommer til å bli vanskelig.har du noen tips på mat jeg må styre unna?
lille my``venter og venter`` Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2010 må bare spørre?har du noen barn enda?har hørt at det kan være vanskelig med pcos.
Gjest iliis Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Hold deg unna sukker og raske karbohydrater! Fks: Brød, pasta, ris, knekkebrød, poteter, frukt, godterier. Spis heller kjøtt, salater, ost, cottagecheese og smør. Ja faktisk! Spis fett framfor raske karbohydrater. De karbohydratene du trenger skal du få i deg via grønnsaker. Altså treige karbohydrater.. Ikke glem å tren! Jeg har ikke barn enda nei. Men prøver. Har tatt en blodprøve som ikke viste eggløsning. Men skulle ta en til idag. Litt senere i syklusen. Viste den ikke eggløsning da- skulle jeg få pergo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå