Gå til innhold

Prøve igjen

Anbefalte innlegg

Jeg mistet i uke 10, og vil sette igang med neste forsøk så fort som mulig. Har ikke blødd noe og har ikke hatt smerter. Lurer på hvor lenge dere som har hatt MA eller SA har ventet før dere har prøvet igjen? Jeg hadde positiv eggløsningstest 10 dager etter utskrapning og om jeg får mensen til rett tid ser jeg ikke noen grunn til å vente lenger enn til neste eggløsning. Men jeg har hørt at man egentlig skal vente to hele sykluser, noen som vet hva som er 'riktig' å gjøre? Og hvorfor anbefales det å vente to sykluser?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141490786-pr%C3%B8ve-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig kjedelig at du måtte gjenom det!

Jeg prøvde igjen etter første normale menstrasjon begge gangene. Det lyktes oss ikke, men jeg fikk høre at det bare var å prøve igjen fordi slimhinnen var mer motakelig etter at den hadde vært gravid.

Masse gode tanker til deg og lykke til!

Ja, det gjør vondt når man jobber så hardt og ønsker så inderlig.

Jeg hadde god hjelp i å prøve igjen, men samtidig tror jeg det er viktig å ha hodet med seg. Denne gangen prøvde jeg akupunktur, ble ikke gravid, men var litt deilig likevel :)

Uff...dette var trist! Håper du kommer i mål neste gang, det fortjener du!

Jeg hadde MA i november og ventet to sykluser før fryseforsøk. Det var mest fordi det traff akkurat midt i julen om jeg skulle reist måneden før.

Jeg ville uansett velge å ha en ordinær menstruasjon etter en SA/MA for å vite at systemet er i skikkelig gjenge, men så kan du hoppe rett på. Ingenting som tilsier at en må vente to sykluser.

Lykke til!!!

Annonse

Tusen takk, godt å ha dere her inne som kjenner til alt dette. Har vært lite her i det siste, gjør så vondt, var liksom så godt igang. Følger med på alle dere og føler så med hver gang det er noe som ikke går veien. Men dere, vi skal få det til!!! En vakker dag sitter vi med ønskebarnet i armene våre og tenker tilbake på denne tiden som noe helt annet enn vi gjør nå. Ha en fin dag alle sammen.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...