Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en singel, hetero jente på 36 som snart skal til Danmark. Har hatt journalsamtale med Stork, så da er det (forhåpentligvis) ikke lenge før første København-tur :)

Må bare si jeg er utrolig glad for at jeg fant denne siden! Det har hjulpet meg veldig å lese innleggene deres, mange tips til en "førstegangsprøver" som meg :) Ikke minst det å lese om opp- og nedturer. Det har fått meg til å innse at jeg ikke har noe tid å miste... Vet jo ikke hvor lang tid det tar, hvis man er så heldig.

Det var et lite innlegg fra meg... Ha en fin kveld!

Fortsetter under...

Hei på deg!

Ja, du går inn i en spennede periode. Jeg er på mitt 3 forsøk og venter svar neste uke. Er også veldig glad for å ha funnet dette nettstedet. Så mange som er i samme situasjon og så godt å ha noen å prate med.

Hvis du bor i Oslo området, så er vi noen jenter som skal møtes for første gang på Aker Brygge torsdag. Bare se på innlegget "treffes" c",)

Velkommen til oss - og lykke til med første tur til Køben :) Et spennende prosjekt du setter igang med nå...!!! Håper du ikke trenger mange turer, men er en av de heldige :)

Blir spennende å følge deg videre!

Annonse

Hei

Håper ikke vegen blir altfor kronglete fram mot ønskebarnet.

Og dette er et flott forum, mange jenter i samme situasjon og med masse erfaring å dele.

Lykke til med forsøk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...