Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Det kan fint vente til i morgen. Ingen snekker som gidder å komme nå.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 kanskje både bordet OG boden? Har ikke sjekket boden, burde jeg gjøre det nå også? Nå som ting har skjært seg liksom? Andre ting jeg bør sjekke samtidig?
Gjest Morn du Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 He he, hvilken garasje satte han bilen i?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Inni boden og nå har boden låst seg. Snekker er ikke hjemme og rørlegger som vi har bestilt kommer på fredag. Kan vente til da, men mannen sier at det er feil bil. Skiltet stemmer og boden er låst!
Gjest Morn du Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Lån en bil da vel, gjør sikkert nytta det og;=) Han mannen din kan ikke være riktig navla, han vet vel ikke hvilken bil det er som står i boden, han er jo ikke hjemme. Rørleggeren har begynt å røyke igjen, så det er en mulighet for at han ikke kommer før på tirsdag. Ta det med ro!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Næsj! Ta min bil du. Den står i den andre garasjen. Ikke den første. Og nødklene burde ligge i den siste. Boden står seg. Rørleggeren står sikkert. Evt har stå.
Gjest Morn du Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Jepp, ta bilen til 0015, blir nok en koselig tur for både deg og mannen. Ta med deg rørleggeren som står oppetter flankene og nyter sin kanskje siste røyk, kona må jo ikke få vite at han røyker igjen. Snekkeren ordner skiltene, bikkja kommer hoppende med små legoklosser. Naboen blir dermed fornøyd.
Gjest Skrevet 24. februar 2010 #14 Skrevet 24. februar 2010 Og på toppen av det hele så kom det en flygende tallerken og prøvde å stjele maten til HI... Lykke til med selvlåsende bod og bilene som passer inn i den
Lunapuna1985 Skrevet 24. februar 2010 #15 Skrevet 24. februar 2010 Haha, ler meg skakk av denne tråden... Forresten, 00.15 ville jeg ikke lånt bort bilen min, i tilfelle den blir satt i en annen garasje.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #17 Skrevet 24. februar 2010 Bilen var tom for bensin og hengelåsen frøys fast. Venter fortsatt på mannen som ikke har kommet hjem
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #18 Skrevet 24. februar 2010 hmmm... en eller flere som utgir seg for å være meg?? (HI) Gubben kom hjem igpr og frika helt ut over bordet som hadde låst seg. Bilen har vært i boden hele tiden-snekkeren er der enda. Det kan hende han blir ferdig i løpet av dagen, hvis ikke låser jeg ikke opp før i morgen ETTER jobb. Får jaggu håpe han har kledd seg for vinteren! Faan, der løsnet litt av huden. What 2 do??? Hvilken postei virker best når tempraturen ikke øker???
Gjest Morn du Skrevet 24. februar 2010 #19 Skrevet 24. februar 2010 Sola skinner jo om dagen, i hvert fall der jeg bor, så om han møter opp i shorts, må du ikke frike ut. Pust dypt og rolig- den grove tror jeg funker best på huden og temperaturen kan du slutte å tenke på- mener nå jeg! Hils snekkeren og rørleggeren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå