Gå til innhold

drama drama..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi møtes på en nettside,der vi hadde chatet i 3 år..Han er 7 år yngre enn meg så det er ikke bra.Vi har kun møtes en gang på en konsert.Vi utvekslet ikke et ord men hørte på konserten sammen og han stod bak meg og holdt meg og vi kysset..Jeg dro derfra da han gikk til baren.(jeg forklarte han at han var for ung og beklagde meg på det dypeste)

Vi kuttet telefon og msn kontakten et år.

På dette året skjedde det mye! Jeg fikk barn og samboer.Og en stefar til men eldste datter.Vi har det greit men klarer ikke glemme denne gutten..Hadde håpet jeg kunne vokse det av meg og gå videre med voksen livet mitt..Men her sitter jeg helt fortapt i denne unge gutten som jeg tydelig aldri kommer til å glemme,tiltross for at vi har kutte kontakten.Hender han skriver(sms) at han savner meg og tenker på meg og ønsker meg godt nyttår osv..

Jeg er så redd for å bli begravd og leve hele livet mitt med han i bakhode.Jeg fallt pladsk for han fra første stund.

Alltid sett på meg som nogen lunde fornuftig men nå føler jeg meg bare lost.

Takk for at dere leste,måtte bare puste ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta noen runder med deg selv! Lykke til! lever bare engang,opp til deg åssen du vil leve det! klem

Skrevet

Har hverdagen kommet i samboerforholdet ditt, nå da? Det gjør den alltid, uansett.

Prøv å huske hva du følte i begynnelsen med han du er sammen med nå!

Skrevet

Misvisende overskrift!

Høres heller ut som du kjeder deg. Bli voksen!

Skrevet

hihi, jeg skrev et innlegg om en jeg ikke tok sjansen med:) ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

Sett deg i en stille krok og tenk gjennom dette: Du går fra din samboer for å være sammen med den unge mannen.

Hva vil du savne ved det livet du har i dag? Hva står samboeren din for som du kommer til å gråte deg i søvn over at er borte? Hvordan blir det med venner, økonomi, osv? Husk at hvis du ikke får støtte fra dine venner i valget ditt, vil du sitte igjen med en vennekrets som er 7 år yngre...

Tenk gjennom hvordan livet ditt ville sett ut sammen med den andre. Så kan du ta et valg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...